amd k6-2 of k6-3 of ???????

Pagina: 1
Acties:
  • 169 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-03 21:10
Grtz ...

Ik heb een dilemma draai momenteel een amd k6-2 400 op een msi 5184 mobo o.c lukt niet met dat ding (niet stabiel) maar word eigenlijk wel tijd voor wat snellers ,,, dus twijfel alom . Zal ik gaan voor die amd k6-2 550 ( en die op 600 draaien mischien) Of de k6-3 450 die stukken duurder (wel een onboard l2 cache(dus sneller dan de k6-2) Of nog lekker een paar maandjes sparen en dan een athlon + mobo aanschaffen .. ( AHHHH ik word gek hier hehehehehe). En is er al wat bekend over die amd k6-2+ proc met l2 cache onboard ?? , die zijn ook erg interresant ..

Wie heeft goede argumenten ??
THNX

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
moet je zelf weten...

Verwijderd

Athlon.
Is gewoon veel en veel sneller.

Ook duurder, maar is zeker de moeite waard.

Verkoop je oude mobo/proc nu het nog kan, evt ook kast als je nog geen ATX hebt, en koop een mooi plankje met KX-133 chipset en een 2ehands Athlon*, ben je iets duurder uit maar je hebt een beest van een systeem!

*mail me!

Verwijderd

K6-3 is helaas niet meer nieuw aan te komen, maar inderdaad als je groot geld gaat uitgeven, beter een Athlon kopen... ;)
http://dit.is/Super7

• Peet
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16-06-2025

Peet

Semper voloptuosos rapidus

in de situatie nu:

komt er GEEN K6-2+ voor desktop's uit,
alleen voor de mobiele markt. Dit geldt ook
voor de reeds ter ziele gegane K6-3, die zal
voorlopig alleen geleverd worden in laptops.

greets,

Peet

Dare, do, gain - Intel G645 - 4 GB DDR3 - 500 GB - Radeon R7 240 2 Gb -DVD-RW - DVD/BR - W10-64 bit

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:43
De K6-2+ zal waarschijnlijk de desktop niet halen en er zal een goedkope athlon voor in de plaats komen.

Ik zou ook voor de athlon gaan want van 400 naar 550/600 met dezelfde cachesnelheid schiet niet echt op en om nu een (in Mhz) 12,5 % snelle processor te kopen....

Gewoon even wachten en dan Athlon kopen, tenzij het je echt ergert en je er nu geld voor hebt==> Athlon
Pagina: 1