Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[OutlookExpress]Accounts terughalen

Pagina: 1
Acties:

• Chiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-11 23:02
Gister deed mijn windows xp installatie al een beetje vreemd. AVG gaf aan dat explorer.exe en nog meer belangrijke bestanden besmet zouden zijn met een virus. Vond het allemaal nogal vreemd en daarom nog maar eens laten scannen , geen problemen meer. Ook malwarebytes gaf geen problemen aan. Vanmorgen pc opgestart en ja hoor, bluescreen :-( . Nou heb ik op een andere kleine schijf even winxp opnieuw geïnstalleerd maar het probleem zit hem in mijn mail accounts. Ik heb geen flauw idee meer van de wachtwoorden. Nou kan ik vanaf mijn nieuwe installatie wel de oude xp partitie benaderen dus ik heb al de mails etc al overgezet. Nou kwam ik na wat zoeken het programma Mail Passview tegen, is ideaal maar daarvoor moet ik wel in m`n oude xp kunnen opstarten.

Kan ik iets met m`n NTUSER.dat van m`n oude installatie?

-edit

alles opgelost door provider _/-\o_

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Gaat het nu om de accounts (de mails, en contactpersonen) of om de passwords. Als de mails: kopieer de dbx files voor de mails en de wab file voor de contacts. Als passwords: neem contact op met de hoster, die kan ze resetten.

Al kom ik ook wel snel apps tegen@Google die het direct uit de .dat halen: Verwijderd in "Klantnummer KPN zakelijk ISDN"

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Chiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-11 23:02
Gaat om de accounts(wachtwoorden). Mails zijn al teruggezet. Ik heb 3 accounts, van 1 wist ik hem nog, deze viel ook onder mijn ouders` inetabbo. De andere 2 niet, die heb aangemaakt onder een ander abbo dat van meerdere personen gezamelijk was, maar daar woon ik niet meer dus dat is wat lastig :)
F_J_K schreef op maandag 06 september 2010 @ 18:04:
Als passwords: neem contact op met de hoster, die kan ze resetten.
-edit
Klopt vraag was alleen hoe behulpzaam de provider zou zijn met het andere abbo , maar alles nu opgelost door provider _/-\o_ (trouwens handig tooltje in die link, de gratis versie geeft alleen de 1e 3 karakters weer, dat is voor de meeste mensen genoeg om een wachtwoord te herkennen, ik gebruikte alleen nogal random wachtwoorden dus ik had nog steeds geen idee :P )

mag slotje op :)

[ Voor 54% gewijzigd door Chiel op 06-09-2010 21:48 ]