Toon posts:

Core i7 laat maar twee cores zien

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met mijn core i7 920 2.67GHz. Eerst werkte alles perfect, maar opeens zijn er nog maar twee cores. Ook apparaatbeheer laat maar twee cores zien.
Ik weet niet wat ik fout heb gedaan en wat ik nu moet, ik zit nu met een quadcore met 2 cores :? .
Iemand raad?

David

• blurryilluzion
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 00:30
BIOS Reset to Factory Defaults??

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Volgens mij is dat een bekend probleem onder Windows 98. Of gebruik je een ander OS?

• blurryilluzion
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 00:30
Exorcist; ik snap je punt, maar als hij aangeeft dat het ook in de BIOS fout staat zou ik het anders brengen :P

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:27
blurryilluzion schreef op maandag 06 september 2010 @ 16:13:
Exorcist; ik snap je punt, maar als hij aangeeft dat het ook in de BIOS fout staat zou ik het anders brengen :P
Dat geeft hij echter niet aan ;)

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

blurryilluzion schreef op maandag 06 september 2010 @ 16:13:
Dat geeft hij dus niet aan, mijn post is dus een snak naar meer info ;)

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 06 september 2010 @ 16:10:
Ik heb een probleem met mijn core i7 920 2.67GHz. Eerst werkte alles perfect, maar opeens zijn er nog maar twee cores. Ook apparaatbeheer laat maar twee cores zien.
Ik weet niet wat ik fout heb gedaan en wat ik nu moet, ik zit nu met een quadcore met 2 cores :? .
Iemand raad?

David
Hee joh, misschien zou het slim wezen te vermelden om welke onderdelen het gaat en onder welk besturingssysteem. Misschien ook om te vertellen WAT je hebt gedaan de laatste tijd. En wat je zelf al hebt gedaan om het probleem te onderzoeken en/of verhelpen.

En als je de FAQ had gelezen, dan had je geweten dat het de normaalste zaak van de wereld is omdat meteen in je startpost te zetten, zodat vriendelijke knapen zoals ik je er niet op te hoeven attenderen. Omdat het hier geen fucking helpdesk is.

[ Voor 5% gewijzigd door rodie83 op 06-09-2010 16:17 ]

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:36
Probeer dit eens.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mn bios gerestored,
Hij werkt nu weer perfect,
Btw. Bedankt voor de tips en de aardige toon _/-\o_
Pagina: 1