Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• WitchHunter
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-08 22:09
Aangezien er in dit topic niet gepraat mocht worden over levertijden, begin ik hier maar een topic.
Wat zijn jullie ervaring met de levertijden va de Vodafone.nl webshop?
Ik heb op vrijdag (3 september) om ongeveer 17:30 een LG Optimus GT540 besteld, maar heb geen idee wanneer ik deze kan verwachten. Er staat op hun website ook NIKS over voorraden, dus weet ik niet eens of hij wel beschikbaar is.
Mijn orderstatus is nu Order in Behandeling en bij meer info staat Niet beschikbaar . Ik neem aan dat het gaat over de informatie gaat die niet beschikbaar is, en niet over de telefoon.

Nu heb ik geen flauw benul wanneer mijn LG geleverd kan worden, heeft iemand hier ervaringen mee?

• Breaker
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:57
Mijn ervaringen betreft een HTC Desire met nummerbehoud. Hiervan was alleen bekend dat er een onbekende levertijd was.

Op mijn orderstatus staat nog steeds "Binnenkort leverbaar" terwijl hij toch echt vorige week is geleverd (na ruim een maand wachten)

Mijn geschiedenis:

- 26 juli besteld
- 23 augustus ongeveer op voorraad en nummerbehoud gestart
- 30 augustus numerbehoud goedgekeurd
- 1 september werd ik gebeld voor een aflever afspraak
- 2 september geleverd

Dus betrouwbaarheid vind ik niet top, zeker omdat die van mij nog op Binnenkort Leverbaar staat. verzending? Had iets sneller gekund maar was allemaal wel snel geregeld verder. Verder zou ik zeggen, bel het nummer voor de orders 0800-7378423. De bereikbaarheid laat te wensen over, dus probeer een aantal keer voor je er door bent! Zij kunnen zien hoe het staat met de voorraad en alle status updates!

• WitchHunter
Ook handig dat ik nu deze error krijg, wanneer ik de orderstatus wil checken.

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/30vf87d.jpg

En voordat ik deze error kreeg, was de online chat, die op doordeweekse dagen van 09 tot 17 beschikbaar moeten zijn, ook al niet beschikbaar. Hij gaf namelijk een of andere error. Goede service _/-\o_

Verwijderd

Volgensmij duurt het een week voordat je het krijgt, mijne krijg ik morgen (hoop ik).

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:43
Hier ook al geen goede ervaringen helaas :(
Ik heb 27 augustus de HTC desire besteld. Ik kreeg een paar dagen daarna een emailtje dat mijn 'coming soon' toestel binnenkort vooradig zou zijn. Er stond ook bij dat er op vodafone.nl een verwachte leverdatum zou staan, niet dus :D Ik heb hem tenminste niet kunnen vinden.

Ondertussen ziet mijn orderstatus pagina er hetzelfde uit als TS.

Dan wacht ik nog geen maand, maar ik hoop niet dat ik dat ook hoef.

Toch wel een beetje jammer allemaal. 2 jaar terug ook verlengt en toen werd alles netjes en snel afgehandeld.

[ Voor 15% gewijzigd door WernerL op 06-09-2010 19:38 ]

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
29 augustus besteld bij vodafeun.
5 september de trek 'm Trees code gekregen.
Vandaag werkte die code
Morgen hoop ik de htc desire binnen te hebben.

• WitchHunter
Nu op 9 September, 6 dagen na de aankoop, de LG optimus GT540 NOG STEEDS NIET VERZONDEN IS, heb ik geprobeerd te bellen.
Maar alle lijnen waren alle 5x dat ik belde om half 4 op een donderdag bezet. Ook werd er niet op mijn mail gereageerd en de Online Chat werkt gewoon niet.

LEKKERE SERVICE.

Verwijderd

Ik heb de mijne gister ontvangen, en de resultaat is ZEER TEVREDEN

• WitchHunter
Verwijderd schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 14:00:
Ik heb de mijne gister ontvangen, en de resultaat is ZEER TEVREDEN
Jij hebt hem dus op 31 augustus besteld en op 10 september ontvangen. Ik hoop de mijne dus dinsdag te ontvangen aangezien ik mijn Optimus op 3 september heb besteld en hij nog niet verzonden is.
Pagina: 1