Goedkoopst abonnement (simkaart) voor alleen mobiel internet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Tot nu toe vind ik alleen maar abonnementen met bellen,smsen en internet. Ik ben op zoek naar een abonnement (simkaart) voor alleen internet voor een vast laag bedrag per maand. Welk provider/abonnement is hiervoor het best? Het goedkoopst wat ik kon vinden is Hi Sim Only voor 10,95 per maand. Wie kan dit overtreffen?

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Doe die link eens geven, ik zie bij Hi namelijk de goedkoopste data-abo (voor op je PC) vanaf 24,95. Een flat-fee abo..

En die info staat: hier

[ Voor 36% gewijzigd door RaZ op 06-09-2010 14:32 ]

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
bij de simonly van 10,95 ( 1 jarig ) komt nog een dataabbo van 4,95 p/m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees-Jan
  • Registratie: December 2007
  • Nu online
kijk eens op www.vodafone.nl/anwb

the older I get, the better I was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Dus niet voor op de PC!

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees-Jan
  • Registratie: December 2007
  • Nu online
Uhm, die HI SIM Only waar jij over begint is ook gewoon een bel-abonnement; buiten het feit dat er nog een databundel overheen komt.. 8)7

the older I get, the better I was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Ja ik wil eigenlijk alleen internetten op mn smartphone, dus bellen en sms mag in het abo zitten maar hoeft niet per se. Het gaat er mij om dat ik zo laag mogelijk vaste kosten heb per maand en gewoon onbeperkt kan internet op mn mobiel.

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
ik gebruik in mijn laptop een vodafone kaart ( prepaid :P ) waardeer ik met 10 euro op..

vraag voor 9,50 een internetblox aan en kan rustig internetten voor 30 dagen ( of ik moet teveel data versleuren :) )

404 Signature not found

• tvdoc
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-10 10:29
kijk eens bij gsmtopdeal, die hebben T-Mobile abo's met op dit moment gratis web&walk ( = onbeperkt, mits je bereik hebt...) vanaf 7,50/maand krijg je er ook nog een telefoon bij, kan je eventueel weer verkopen op MP
link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
voor €6,45 bij Telfort heb je een simonly abbo met 50 belminuten, 0 smsje en onbeperkt internet. Enige wat je mist is een klantvriendelijke klantenservice...
Pagina: 1