Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Nokia N86 geeft plotseling steeds aan dat ik mijn wachtwoord moet ingeven als ik de emailfunctie open en geeft vervolgens aan dat er geen verbinding is en blijft opnieuw om het wachtwoord vragen. Internetfunctie werkt gewoon, dus er is een goede verbinding. In de topics kon ik niets terugvinden over het verbindingsprobleem.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2010 12:01 ]

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-11 11:44
Wat heb je allemaal al geprobeerd?
Gebruik je de standaard client of mail for exchange?
Mogelijk werkt het als je je telefoon ff opnieuw opstart, mogelijk heb je dit al geprobeerd. Graag anders even een reply met wat je allemaal al hebt gedaan.

Verwijderd

Topicstarter
De batterij heb ik er een paar minuten uitgehaald zonder dat ik hem eerst uitgeschakeld had. Ik heb hem daarna terug gebracht naar fabrieksinstellingen. Hier moest ik een blokkeringscode voor invullen wat ik dan ook gedaan heb. Ik had gedacht dat het volledige geheugen geleegd zou worden, maar alle contacten, berichten, notities enz. stonden er nog in. Ik moest alleen het menu weer aanpassen...

In- en uitschakelen had ik al verschillende keren gedaan inderdaad, soms een dag uitgeschakeld gelaten, soms een paar uur...maar zonder resultaat...

Met als gevolg dat het emailprobleem er nog steeds is.

Ik ben niet een enorme kennishebber van electronica zoals gsms, dus excuses voor mijn vraag: wat bedoel je precies met wat voor soort email ik heb?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2010 23:59 ]