waarschuwing voor *knip*

Pagina: 1
Acties:
  • 368 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draadje
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-09 13:22
waarschuwing!! deze site heeft allerlei electro producten te koop. ogenschijnlijk is het te mooi om waar te zijn,dat is het ook.

oa tv's ,laptops et cetera

in contact met een zekere cherry . zegt deze (engels) dat de prijzen zo kunnen omdat het 1e overjarige producten zijn.2e sommige refurbished zijn.wat de prijs natuurlijk drukt. 3e ook in het land waar ze gemaakt worden(china) alles goedkoper is.
4e dollar -euro is 1 op 1.29 !

het zakenadres het iban en ibic nummer kloppen natuurlijk.
via ip opspoor prg kom je ook uit in het zaken district wat wordt genoemd.
wij zullen voor iemand aangifte doen bij de politie .

ik hoop dat nog niemand verder daar iets heeft besteld.

gr

draadje :(

nb: het is *knip* met een *k*

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2010 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 10:19
Hey,

Ik denk niet dat je hier op de goede plek zit, een modje zal dit topic waarschijnlijk verplaatsen. Dit deel van het forum is om de redactie ergens op te attenderen (bijvoorbeeld spelfouten).

Anyway, als je iemand/een site beschuldigt van fraude, kun je dan ook aangeven wat er is gebeurt? Nu noem je alleen maar dingen op waardoor het wel echt zou kunnen zijn.

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
GR->PW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draadje
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-09 13:22
roy-t schreef op maandag 06 september 2010 @ 12:06:
Hey,

Ik denk niet dat je hier op de goede plek zit, een modje zal dit topic waarschijnlijk verplaatsen. Dit deel van het forum is om de redactie ergens op te attenderen (bijvoorbeeld spelfouten).

Anyway, als je iemand/een site beschuldigt van fraude, kun je dan ook aangeven wat er is gebeurt? Nu noem je alleen maar dingen op waardoor het wel echt zou kunnen zijn.
iemand heeft laptop besteld en betaald. is 2 weken geleden.
zou dus vwb tijdspanne nog kunnen. echter *knip* reageert nergens meer op.
om te controleren of er iets anders aan de hand was, bestelden anderen met uiteraard een ander email en ander woonadres ook apparatuur. binnen no-time een email terug met kosten iban nummer et cetera.
via het ip komen we uit in een zakendistrict in china kijk zelf maar bij *knip*
en zie de prijzen e.d

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2010 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Owkeeee... Als je de tips in de eerder aangehaalde handleiding volgt, en eens kijkt naar de al lopende topics in het Shopping Forum over betrouwbaar bestellen uit China enzo, dan moet je al een eind komen.

Dit is echter een discussieforum; voor beoordelingen hebben we de ShopReview, maar daar is betreffende winkel niet opgenomen. Ook de search geeft een hele berg informatie over "too good to be true" situaties, en ik voel weinig voor nóg zo'n topic. Evenals het 'promoten' van de betreffende site omdat de vindbaarheid middels een link op T.net vergroot wordt.

Ik doe het topic dan ook op slot. Als je discussie wil over veilig aankopen in het algemeen, kijk dan even in de search en open desnoods een topic in SF.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.