HDD voor een toshiba tecra 8200

Pagina: 1
Acties:

• espex87
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-01 15:13
Heey,

Ik heb hier een laptop gekregen die geen HDD blijkt te hebben. Dit is een oude toshiba tecra 8200 en voor zover ik weet, werkt deze behalve dat ik geen HDD heb. Kan ik die nog ergens krijgen? Wat voor hdd moet er in, weet iemand dat?

• 0xDEADBEEF
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Dit is een goede, snelle, zuinige IDE schijf:
pricewatch: Samsung Spinpoint M5 HM160HC, 160GB PATA-100, 8MB, 5400rpm

• espex87
hmm, waar bestel je die? want dit lijkt geen gewone 2,5 inch IDE schijf?

• espex87
AAh nu snap ik het ongeveer, moet dus een P-ata hdd zijn. Maar kost je ook nog 2 tot 3 tientjes tweedehands of niet? lijkt me het geld niet waard...

• 0xDEADBEEF
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07-2025
Is een doodgewone 2.5inch IDE HDD.

• espex87
AAh ik denk dat ik sowieso geen HDD ga kopen bij nader inzien. Ben als student eigenlijk arm genoeg voor die rotzooi. Vind het leuk met pc´s te spelen etc maar ben normaal alleen desktop bekend. Deze laptop is leuk om te fixen voor eigen gebruik maar kan beter geen geld uitgeven...

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-02 21:13
Een Tecra 8200 heb ik zelf ook ooit gehad, super fijne laptops zijn het :)

14 inch meen ik zo, lekker compact, dun en niet vrij licht, toch vrij degelijk. Als ik jouw was zou ik ergens een gebruikte 2.5" IDE harddisk aanschaffen, hoewel de specificaties niet denderend zijn van die dingen zijn het echt ideale laptops voor wat office werk en dergelijke. Bovendien hebben ze wifi ingebouwd wat voor die tijd vrij uniek was (Tecra 8200 is Pentium 3)

• espex87
Ja ik weet al wel hoe of wat met dat ding. Maar ik hou 0,0 over per maand en ik heb 2 werkende pc´s. Ik heb eigenlijk echt geen geld om HDD´s hiervoor te kopen. Wordt gewoon zoeken naar eentje ergens...
Pagina: 1