• MsD
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:32
Ik ga morgen avond (6 sep) naar Zweden, met de auto, probeer do ochtend weer terug te zijn. Iemand zin om mee te gaan ? Hou Jonkoping aan als eindpunt in Zweden.
Please dm of mail voor meer info/contact etc.
extra info: de autoradio doet het niet, de kans dat ik bloedchagrijnig ben is redelijk aanwezig :) , geen idee waar ik slaap, en de auto maakt nog lawaai ook.
Kortom, lekker een takke eind rijden.

Heerlijk om Tweakers hiervoor in te zetten, als ik morgen tegen 6-en geen reactie heb gaan we echt op slotje.

IT gerelateerd gelul welkom, levensbeschouwingen ben ik dol op, en Wetenschap is mijn tweede naam.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Als de auto-radio het niet doet, dan wil ik best mee op de trekhaak.. Anders niet..

Ey!! Macarena \o/

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Harrie

NederVlaming

Ik verwacht dat hier tijdens en of na de reis ook een verslag volgt? :+

• MsD
RaZ schreef op zondag 05 september 2010 @ 22:50:
Als de auto-radio het niet doet, dan wil ik best mee op de trekhaak.. Anders niet..
Check, plek zat daar. Nog 3 plekken over :)

• MsD
Harrie schreef op zondag 05 september 2010 @ 22:50:
Ik verwacht dat hier tijdens en of na de reis ook een verslag volgt? :+
brrrrrmmmm, hoi, zoen, smek, dag, brrrrrrrmmmmm.

Zoiets zal het worden, moet even naar mijn broertje toe, heeft mij net weer oom gemaakt, de flapdrol.

(sorry, dubbelpost..)

[ Voor 5% gewijzigd door MsD op 05-09-2010 22:54 ]

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-12 16:58

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Modbreak:Veel succes onderweg naar Zweden en terug, maar dit topic gaat op een enkele reis naar het Muiderslot...

Het zou ook mooi zijn als anderen op dit soort onzintopics (tenminste, onzin wat betreft W&L) niet zouden reageren... Please don't feed the trolls!

[ Voor 38% gewijzigd door Mx. Alba op 05-09-2010 22:56 ]

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.