Toon posts:

PCAnywhere, Excact onder DOS en processorbelasting

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Exact (onder DOS) wordt vreselijk traag als ik het met behulp van PCAnywhere probeer te draaien.
PCA geeft op zich al behoorlijke processorbelasting en als je dan Exact probeer te draaien wordt het een drama, het is niet vooruit te branden.
Systeem; P2 350, 64 MB

Zou het met een P3 1Ghz en 128 MB beter worden, of ligt het er gewoon aan dat Exact onder DOS draait?

Bart

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
Poeh, draai hier pcAnywhere 9.2.1 op mijn nt-server, (Pentium 75 met 64Mb) en dat gaat best aardig, pcA pakt 10-20% van de CPU.

Heb trouwens in pcA wel ergens een vinkje gezien dat te maken had met dos venster compatibility modus ofzo... Weet niet meer precies.. idee?

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Verwijderd

Topicstarter
Misschien bedoel je dat je de vensters gelijk kan laten lopen, zodat het venster van de host vertraagd wordt? Dat is in ieder geval niet het probleem.
Ik denk eigenlijk dat het probleem niet zozeer in PCA zit, maar meer in het feit dat Exact er niet tegen kan dat ie niet voluit van de processor gebruik kan maken. Als er nog een ander DOS programma open staat, het hoeft niet eens iets te doen, dan heb ik hetzelfde probleem.

Bart