hey mensen,
Ik heb even een vraag aan jullie.
Ik ben opzoek naar een nieuwe laptop, me oude laptop is dood(8600m nvidiea) Bto & alternate zijn niet bereid om te erkennen dat 8600m serie in de probleem serie van nvidiea valt! Daar koop ik dus NOOIT weer een laptop, een service van NIETS!!!! (erg lang verhaal) overigens wel me laptop laten maken voor 300eu, me Pa gebruikt hem nu!
Goed dat was me frustratie:P khoop dat jullie mee doen aan de boycot:P:P
Ik ben dus nu opzoek naar een nieuwe laptop, ik zit zelf te denken aan een Vaio f12, (wat zijn jullie ervaringen hiermee?) somme vraag miss, maar is die zwaar? 3.1 kg...:S
of een vaio E serie 15.4inch. Of miss nog een ander type (als iemand een goede tip heeft!)
Ik ben nu alleen benieuwd of ik een I7 of een I5 processor moet nemen, is er veel verschil? Ik ben wel een intensive gebruiker, die ook games speelt op me nootbook.
ik neig wel naar een I7 aangezien ik daar langer mee vooruit kan, of is dit verkeerd gedacht?
ik ben opzoek naar een laptop met de volgende minimale eisen:
I5 of I7 processor (afhankelijk van bv jullie advies)
6 gig ram bij voorkeur 8..
7200rpm 500g
resolutie 1920 x 1080 Pixels
geen 17inch bij voor keur 15... vaio is 16.4...dat kan nog:D
Ik wil er fatsoenlijk een spel op kunnen spelen (niet extreem zware spellen)
max 1400 euro...
beetje mooi design zou mooi meegenomen zijn.
ik wil wel graag een A merk laptop, ivm service en gerantie. of is dit ook verkeerd gedacht?
ik hoop even een tip van jullie te krijgen.
alvast bedankt! gr wouter
Ik heb even een vraag aan jullie.
Ik ben opzoek naar een nieuwe laptop, me oude laptop is dood(8600m nvidiea) Bto & alternate zijn niet bereid om te erkennen dat 8600m serie in de probleem serie van nvidiea valt! Daar koop ik dus NOOIT weer een laptop, een service van NIETS!!!! (erg lang verhaal) overigens wel me laptop laten maken voor 300eu, me Pa gebruikt hem nu!
Goed dat was me frustratie:P khoop dat jullie mee doen aan de boycot:P:P
Ik ben dus nu opzoek naar een nieuwe laptop, ik zit zelf te denken aan een Vaio f12, (wat zijn jullie ervaringen hiermee?) somme vraag miss, maar is die zwaar? 3.1 kg...:S
of een vaio E serie 15.4inch. Of miss nog een ander type (als iemand een goede tip heeft!)
Ik ben nu alleen benieuwd of ik een I7 of een I5 processor moet nemen, is er veel verschil? Ik ben wel een intensive gebruiker, die ook games speelt op me nootbook.
ik neig wel naar een I7 aangezien ik daar langer mee vooruit kan, of is dit verkeerd gedacht?
ik ben opzoek naar een laptop met de volgende minimale eisen:
I5 of I7 processor (afhankelijk van bv jullie advies)
6 gig ram bij voorkeur 8..
7200rpm 500g
resolutie 1920 x 1080 Pixels
geen 17inch bij voor keur 15... vaio is 16.4...dat kan nog:D
Ik wil er fatsoenlijk een spel op kunnen spelen (niet extreem zware spellen)
max 1400 euro...
beetje mooi design zou mooi meegenomen zijn.
ik wil wel graag een A merk laptop, ivm service en gerantie. of is dit ook verkeerd gedacht?
ik hoop even een tip van jullie te krijgen.
alvast bedankt! gr wouter