Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Programma om MP3-collectie te beheren

Pagina: 1
Acties:

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01:13
Ik ben nu een tijdje aan het zoeken op google naar een goed programma welke mijn muziekcollectie kan beheren.

Hij moet tags kunnen toevoegen en bewerken, bestandsnaam en foldernaam aanpassen, evenals album art downloaden.

Nu zijn er wel meerdere die dit kunnen maar ik had er graag bijgehad dat ik een map kan selecteren en als daar een mp3 in gezet wordt, of er komt een album bij hij dat automatisch te weten komt en dit album even onder handen neemt, de tag bekijkt, album art, en de foldernaam en bestandsnaam aanpast.

Weet iemand of dit bestaat ?

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Ik zou Media Monkey proberen.

Verwijderd

Media Monkey

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
tag&rename voor het beheren van de bestanden in mappen en foobar2000 voor het afspelen ervan, ideale combinatie.

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-11 20:05
ind media monkey is daar goed in

PSN: McMillan0984

Verwijderd

Werkt ook perfect samen met WinAmp. Beste combinatie om muziek te beheren/af te spelen (imho).

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Hier nog een stem voor MediaMonkey \o/

Serieuzer: kijk even goed naar http://gathering.tweakers...&where=Dit+forum#hitstart en je komt al veel tegen. Voor de hand liggende doch verplichte kost. Je hebt er al verschillende bekeken zeg je, geef dan even aan welke. Dan hoeven wij die niet meer te noemen.

[ Voor 15% gewijzigd door F_J_K op 05-09-2010 20:53 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01:13
Thanx mannen, ben nu MediaMonkey aan het proberen, er lijkt veel mee mogelijk te zijn, ook kun je een map aanduiden welke hij in de gaten moet houden.

Blijkbaar moet je elk album afzonderlijk bewerken, zou leuk zijn als hij vraagt wil je van dit album alles aanpassen ? manueel is nogal vermoeiend.

[ Voor 34% gewijzigd door C00P op 05-09-2010 22:27 ]

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Pagina: 1