Ik heb een week geleden Sabayon 5.3 x64 met Gnome geinstalleerd nadat Ubuntu niet meer op wilde starten en toch wel weer wat anders wou.
Nu kreeg ik na een aantal dagen het probleem dat youtube geen filmpjes meer afspeelt.
Melding die ik krijg als ik een filmpje open is :
Je moet Adobe Flash Player bijwerken om deze video te bekijken.
Je kunt Flash Player downloaden via Adobe.
In het scherm van het filmpje.
Eronder staat een Uitroepteken met: Werk bij naar Flash Player 10 voor betere afspeelprestaties. Werk nu bij of lees verder.
Ik heb Firefox 3.6.8 En Flash player 10.1.53.64-r1
Flash is al een keer opnieuwd geinstalleerd maar het werkt niet. Systeem is volledig geupdate direct na installatie en tussendoor nog een aantal keer.
Iemand bekend met dit probleem?
Edit: Het komt niet door Firefox, ik heb chromium geinstalleerd en heb nog precies hetzelfde probleem. Dus het moet iets met flash te maken hebben.
Nu kreeg ik na een aantal dagen het probleem dat youtube geen filmpjes meer afspeelt.
Melding die ik krijg als ik een filmpje open is :
Je moet Adobe Flash Player bijwerken om deze video te bekijken.
Je kunt Flash Player downloaden via Adobe.
In het scherm van het filmpje.
Eronder staat een Uitroepteken met: Werk bij naar Flash Player 10 voor betere afspeelprestaties. Werk nu bij of lees verder.
Ik heb Firefox 3.6.8 En Flash player 10.1.53.64-r1
Flash is al een keer opnieuwd geinstalleerd maar het werkt niet. Systeem is volledig geupdate direct na installatie en tussendoor nog een aantal keer.
Iemand bekend met dit probleem?
Edit: Het komt niet door Firefox, ik heb chromium geinstalleerd en heb nog precies hetzelfde probleem. Dus het moet iets met flash te maken hebben.
[ Voor 8% gewijzigd door willymichiels op 05-09-2010 19:57 ]