Ik heb sinds gisteren een Time Capsule 1TB laatste model.
Volgens de specificaties heeft dit apparaat (onder ideale omstandigheden) een doorvoer snelheid van 300Mb over de draadloze verbinding.
Echter ondervind ik een erg langzame verbinding.
Ik heb een Ziggo alles in 1 internet aansluiting 80 down 10 up.
nu haal ik bij wireless slechts +/- 20% van deze verbinding.
ik haal nu +/-20 mb down, en normaliter haalde ik 79 mb op speedtest. net en speedtest.ziggo.nl.
ik heb het internet afgestruind en diverse oplossingen getest, denk hierbij aan het resetten van de modem en TC. Het aanpassen van dns'en, aanpassen radio channels, kortere benamingen voor het apparaat en airport.
Echter niks blijkt te helpen
De verbinding blijft langzaam.
De mac die ik gebruik is een Imac i7 late 2009.
ik zou nu niet meer weten wat ik kan doen om de verbinding op normale snelheid te krijgen
Volgens de specificaties heeft dit apparaat (onder ideale omstandigheden) een doorvoer snelheid van 300Mb over de draadloze verbinding.
Echter ondervind ik een erg langzame verbinding.
Ik heb een Ziggo alles in 1 internet aansluiting 80 down 10 up.
nu haal ik bij wireless slechts +/- 20% van deze verbinding.
ik haal nu +/-20 mb down, en normaliter haalde ik 79 mb op speedtest. net en speedtest.ziggo.nl.
ik heb het internet afgestruind en diverse oplossingen getest, denk hierbij aan het resetten van de modem en TC. Het aanpassen van dns'en, aanpassen radio channels, kortere benamingen voor het apparaat en airport.
Echter niks blijkt te helpen

De verbinding blijft langzaam.
De mac die ik gebruik is een Imac i7 late 2009.
ik zou nu niet meer weten wat ik kan doen om de verbinding op normale snelheid te krijgen

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before