[Win7] aero werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboyNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 16:12
hallo

Ik kom niet thuis na dit ik een weekendje weg ben geweest zie ik dat mijn taak balk niet meer doorzichtig is.
Dus ik dacht ik zet het ff weer aan maar dat wou niet.
Er staat problemen met transplantatie en andere aero-efecten oplossen.
Dus ik heb daar op geklikt en kreeg je zoon scherm die dat wou oplossen.
Dit scherm.
Afbeeldingslocatie: http://img821.imageshack.us/img821/184/naamloosaf.png
ik heb DIT ook geprobeerd maar alles stond al zo ingesteld in register.

Wie weet hoe ik dit kan op lossen.

Ohja de laatste keer dat ik Windows heb afgesloten heb ik dat gedaan via logmein op afstand bij een kameraad . weet niet of dat een probleem heft veroorzaakt maar ik heb logmein al verwijdert maar het helpt niks.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kluyze
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Heb je al een keer de drivers van je grafische kaart opnieuw geïnstalleerd? Ook zou ik even kijken of je 'prestatieindex' iets aangeeft van fouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:06
Er is iets gebeurd met je scherminstellingen / beeldschermadapter. Begin eerst met het deinstalleren van logmein (als dat al zo werkt). Ik neem namelijk aan dat om de desktop op afstand bestuurbaar te maken de grafische extra's moeten worden uitgezet. Ook andere grafische programma's zouden dat kunnen. Zelf draai ik spelletjes zo. Dan kan ik sneller tussen schermen schakelen.

Werkt dit allemaal niet, dan zou ikzelf met mijn xp-achtergrond de grafische kaart ff opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bahmi
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Als ik het zo lees heeft LogMeIn een mirror-driver geinstalleerd zodat hij alle output over het netwerk kan pompen, maar is deze nog steeds geinstalleerd als primary driver.

Meest voor de hand liggende oplossing is via de device manager al je video-adapters verwijderen en deze opnieuw installeren, dus via een installer en niet windows opnieuw naar drivers laten zoeken.

Ook dxdiag draaien kan helpen (gewoon via run), die geeft namelijk voor elke display adapter weer welke driver er geinstalleerd is en of er hardware acceleratie beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:06
In windows 7 ultimate zit nog steeds een knop die mijn apparaatbeheer opent. Misschien gewoon een kwestie van de logmeindriver deinstalleren/uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
SkullboyNL schreef op zondag 05 september 2010 @ 16:57:
hallo

Ik kom niet thuis na dit ik een weekendje weg ben geweest zie ik dat mijn taak balk niet meer doorzichtig is.
Dus ik dacht ik zet het ff weer aan maar dat wou niet.
Er staat problemen met transplantatie en andere aero-efecten oplossen.
Dus ik heb daar op geklikt en kreeg je zoon scherm die dat wou oplossen.
Dit scherm.
[afbeelding]
ik heb DIT ook geprobeerd maar alles stond al zo ingesteld in register.

Wie weet hoe ik dit kan op lossen.

Ohja de laatste keer dat ik Windows heb afgesloten heb ik dat gedaan via logmein op afstand bij een kameraad . weet niet of dat een probleem heft veroorzaakt maar ik heb logmein al verwijdert maar het helpt niks.
Je driver van je videokaart ondersteunt geen Aero.Of koop een betere videokaart, of zoek een driver die wel Aero ondersteunt bij de leverancier van je videokaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:27

Grvy

Bot

shadowman12 schreef op zondag 05 september 2010 @ 17:15:
[...]

Je driver van je videokaart ondersteunt geen Aero.Of koop een betere videokaart, of zoek een driver die wel Aero ondersteunt bij de leverancier van je videokaart.
of je leest even... 8)7 :X

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboyNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 16:12
Ik heb al de nieuwste driver geinstaleert maar dat hielp niet.
aero werkte wel dus ligt niet aan video kaart.( ik kan gta iv goed spelen du ligt echt niet aan video kaart)

@bahmi,wheez50 Klopt logmein had een mirror driver geinstaleert en die stond als primary die heb ik verwijdert.
Pc ff op nieuw op gestart en hij werkt weer.

Iedereen hartstikke bedankt.

[ Voor 35% gewijzigd door SkullboyNL op 05-09-2010 17:50 ]

iRacing Profiel

Pagina: 1