Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinuzz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-09 09:24
hallo, ik ben een grote fan van 2e hands kopen en wil dan ook een 2e android smart phone kopen. alleen ik zit een beetje met de modellen, ik heb op internet een lijst gevonden met android telefoons ""http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Android_devices" alleen ik snap nou niet welke smartphones die er op staan zijn je ook kan updaten naar android 2.1

voor zover ik het weet ken ik alleen de
HTC hero
HTC magic
die van ouder model zijn en waar 2.1 op gezet kan worden.

weet iemand nog meer modellen en als ze eenmaal op 2.1 zitten zijn er dan alsnog grote verschillen?

alvast bedankt
Alwinuzzzzz aka alwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Je zou gewoon de modellen eens aan kunnen klikken op XDA, dan zie je bij rom development wel of het wel of niet kan.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

alwinuzz schreef op zondag 05 september 2010 @ 15:40:
hallo, ik ben een grote fan van 2e hands kopen en wil dan ook een 2e android smart phone kopen. alleen ik zit een beetje met de modellen, ik heb op internet een lijst gevonden met android telefoons ""http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Android_devices" alleen ik snap nou niet welke smartphones die er op staan zijn je ook kan updaten naar android 2.1

voor zover ik het weet ken ik alleen de
HTC hero
HTC magic
die van ouder model zijn en waar 2.1 op gezet kan worden.

weet iemand nog meer modellen en als ze eenmaal op 2.1 zitten zijn er dan alsnog grote verschillen?

alvast bedankt
Alwinuzzzzz aka alwin
Je kan natuurlijk ook kijken voor een ander toestel waarop android geporteerd is.
Ik weet dat de HTC kaiser met 2.1 uitgerust kan worden, misschien dat dat een (goedkoop) alternatief is.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Tja als ik TS was zou ik er wel een uitzoeken waar vanuit de fabrikant 2.1 op gezet kan worden die draaien vaak toch beter dan in elkaar gefrankensteinde 2.1 roms uit een originele (voor dat toesetel) 1.6 rom en een standaard 2.1 rom.

Verder lijk het me ook van belang je wensen op een rijtje te zetten ondanks bovenstaande zou als je perce een Hardware keyboard voor weinig wilt een g1 opeens toch een optie worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Waarom 2.1 en niet de 2.2?
En als je voor een magic gaat zou ik voor de 32A en niet de 32B versie gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinuzz
  • Laatst online: 05-09 09:24
ik had gehoord dat 2.2 nog niet uit was maar 2.2 is ook goed :)
GoldenSample schreef op zondag 05 september 2010 @ 15:52:
....Verder lijk het me ook van belang je wensen op een rijtje te zetten ondanks bovenstaande zou als je perce een Hardware keyboard voor weinig wilt een g1 opeens toch een optie worden.
ja uuhm een lijstje

ik wil een android telefoon met:
- een goed touchscreen
- liefst een groot touchscreen
- evt qwerty toetsenbord kan geen kwaad ( ik weet niet hoeveel meerwaarde dit heeft)
- 1 waar je veel aan kan tweaken maar dat kan altijd met android d8 ik ;)

algemeen gebruik: bellen, smsen, maar vooral ook voor het maken en opslaan van lijstjes van dingen die ik moet doen. ik ben belachelijk vergeetachtig :+ ook vind ik het leuk om te modden tweaken, beunen ect aan een mobiel met mn psp doe ik ook niets anders dan emulators, en modde ect.

EDIT:
ik had ook gehoord dat als je je android er op zet per update of per porten dat de skin er anders uit kon zien enzo zijn dit grote verschillen?

[ Voor 7% gewijzigd door alwinuzz op 05-09-2010 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-09 12:49
Ik denk dat de hero dan erg geschikt is dat is gewoon een erg goede telefoon en met heel veel tweaks aangezien hij behoorlijk populair is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit kun je prima zelf opzoeken. Het is niet de bedoeling dat wij dit voor jou gaan doen. In de Pricewatch kun je bijvoorbeeld sorteren op het Android-OS, en dan kun je zelf prima uitzoeken op welke versie van het OS de toestellen draaien.

Kortom, gebrek aan eigen inzet = slotje.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.