Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Slagsmalsklubbe
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-01 10:51
Hallo allemaal,

Ik kom al een tijdje op tweakers.nl en vind altijd zeer interessant om te lezen over de nieuwste technologie. Nu heb ik een Samsung H2 proto-type in mijn bezit. Het is eigenlijk een geweldige telefoon. Strak, prachtig beeldscherm, ongelooflijk goede bouwkwaliteit. Alleen er is een minpunt: Het besturingsings systeem. Alles wordt met vodafone 360 gesynchroniseerd, en je kan alleen maar bellen als je niet bent ingelogd. De applicatie winkel werkt niet goed, de spellen zien er dan weer wel fantastisch uit. Maar de 360 dienst is gewoon verschrikkelijk. Nu heb ik een nieuwe telefoon nodig, maar ik vind het jammer als ik deze niet meer kan gebruiken omdat hij eigenlijk zo goed is! Als er bijvoorbeeld android, of gewoon LiMo zonder 360 op zou zitten zou het nog een beter telefoon zijn dan de Iphone 4 of Samsung Galaxy S! Nu weet ik niet veel van de Samsung H1 maar is er al een manier gevonden om er android of alleen LiMo op te zetten. Want misschien kan ik dit ook wel doen bij mijn H2.