Ik heb erg veel plezier van mijn Linkstation maar 1 ding zit mij behoorlijk dwars, het feit dat iedereen via mijn ip:8080 toegang krijgt tot mijn torrent client waar men torrents kan toevoegen, verwijderen, instellingen kan veranderen en reeds gedownloade bestanden kan downloaden/opslaan. Met andere woorden men kan het makkelijk misbruiken.
Ik vind het op afstand beheren van torrents fijn maar niet op deze manier.
Er is geen optie om de pagina te beschermen met een wachtwoord. Kan ik op een andere manier die pagina beschermen, dmv een truukje met mijn router (wrt54g)?

Model linkstation: CH500L
Firmware 1.07
Zelf al gedacht om de html pagina zo te veranderen dat de files niet meer zichtbaar zijn en knoppen verstoppen en dergelijke maar dan moet ik wel eerst de locatie vinden van die pagina in mijn linkstation.
Weet iemand waar die html pagina zich schuil houdt?
Als niks helpt is het blocken van port 8080 de enige optie maar wordt die port niet gebruikt door andere dingen zoals proxy's ? (niet dat ik die gebruik maar misschien andere software wel)
Ik vind het op afstand beheren van torrents fijn maar niet op deze manier.
Er is geen optie om de pagina te beschermen met een wachtwoord. Kan ik op een andere manier die pagina beschermen, dmv een truukje met mijn router (wrt54g)?
Model linkstation: CH500L
Firmware 1.07
Zelf al gedacht om de html pagina zo te veranderen dat de files niet meer zichtbaar zijn en knoppen verstoppen en dergelijke maar dan moet ik wel eerst de locatie vinden van die pagina in mijn linkstation.
Weet iemand waar die html pagina zich schuil houdt?
Als niks helpt is het blocken van port 8080 de enige optie maar wordt die port niet gebruikt door andere dingen zoals proxy's ? (niet dat ik die gebruik maar misschien andere software wel)