Hallo,
IK ben marco kom uit woerden en ben hier voor het eerst op dit forum.
Hoop dat ik hier bij het goede adres bent.
Ik heb sinds gisteren het samsung wave in het bezit. en ik moet zeggen dat ziet er vet uit.
alles uitgebrobeert met de wave.
Nou kom ik met een vraag.
Ik was gisteren bezig met samsung apps met games downloaden ( eerst gratis versie ) en nou kwam ik achter dat op het links boven op scherm een blauw incoontje 3G staan dus ik dach ik schakel even uit, want misschien verbruik teveel batterij net als je buetooth. maar ik kwam er niet achter waar het zat.
dus ben ik terug naar de zaak gegaan om hij evetueel hij het wist. het ging zo snel dat hij het voor elkaar kreeg dat het blauwe 3G verdwenen was.
vandaag heb ik opnieuw de samsung apps gestart en nu kwam er een fout melding op het scherm.
Fout netwerk niet beschikbaar (0xff01) staat erin.
Heeft iemand daar ook last van of iemand weet wat ik eraan moet doen
alvast bedankt.
p.s. sorry voor eventueel verkeerde teks of zin , want ik heb dyslexie.
Gr Marco
IK ben marco kom uit woerden en ben hier voor het eerst op dit forum.
Hoop dat ik hier bij het goede adres bent.
Ik heb sinds gisteren het samsung wave in het bezit. en ik moet zeggen dat ziet er vet uit.
alles uitgebrobeert met de wave.
Nou kom ik met een vraag.
Ik was gisteren bezig met samsung apps met games downloaden ( eerst gratis versie ) en nou kwam ik achter dat op het links boven op scherm een blauw incoontje 3G staan dus ik dach ik schakel even uit, want misschien verbruik teveel batterij net als je buetooth. maar ik kwam er niet achter waar het zat.
dus ben ik terug naar de zaak gegaan om hij evetueel hij het wist. het ging zo snel dat hij het voor elkaar kreeg dat het blauwe 3G verdwenen was.
vandaag heb ik opnieuw de samsung apps gestart en nu kwam er een fout melding op het scherm.
Fout netwerk niet beschikbaar (0xff01) staat erin.
Heeft iemand daar ook last van of iemand weet wat ik eraan moet doen
alvast bedankt.
p.s. sorry voor eventueel verkeerde teks of zin , want ik heb dyslexie.
Gr Marco