In Windows XP was ik bezig een nieuwe (gratis) versie te downloaden. Vooraf moest ik de oude versie deinstalleren. Dit heb ik gedaan via configuratiescherm/software. Ik zou toen nieuwe versie downloaden maar Internet werkte niet. Toen een snelkoppeling op bureaublad aangetikt maar kon bijbehorend programma niet vinden.
Laptop HP 6720s opnieuw opgestart maar mijn hele profiel was weg, geen snelkoppelingen meer. Toen naar systeemherstel gegaan en herstelpunt uitgekozen van een paar dagen geleden (controlepunt van het systeem).
Dit hielp echter niet, nog steeds mijn oude profiel niet in beeld. Een nieuw profiel is schijnbaar aangemaakt.
Het is er overigens nog wel en heet wim.COMPUTER, en de nieuwe lijkt alleen maar 'wim' te heten.
Hoe kan ik oude profiel terug zetten?
Bij voorbaat mijn dank voor uw hulp.
Laptop HP 6720s opnieuw opgestart maar mijn hele profiel was weg, geen snelkoppelingen meer. Toen naar systeemherstel gegaan en herstelpunt uitgekozen van een paar dagen geleden (controlepunt van het systeem).
Dit hielp echter niet, nog steeds mijn oude profiel niet in beeld. Een nieuw profiel is schijnbaar aangemaakt.
Het is er overigens nog wel en heet wim.COMPUTER, en de nieuwe lijkt alleen maar 'wim' te heten.
Hoe kan ik oude profiel terug zetten?
Bij voorbaat mijn dank voor uw hulp.