HD Ontvanger blijkt niet direct leverbaar. En nu?

Pagina: 1
Acties:

• Winkelhaak1337
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-04-2023
Beste medetweakers,

Ik heb afgelopen week een decoder besteld op Bobshop.nl. Op de website stond aangegeven dat het product IRHD-5000C HD Ontvanger op voorraad was en dit betekende dat ik hem snel binnen zou hebben. Jammer genoeg kreeg ik gisteren een mail dat de leverdatum is aangepast omdat het om een product ging met een langere leverdatum terwijl dit niet op de website stond vermeld. Daarnaast is deze decoder ook van de website gehaald wat ik erg raar vind.

Mijn vraag is nu of ik mijn geld terug mag vragen zodat ik deze decoder ergens anders kan bestellen?

Met vriendelijk Groet,

Sander

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Of je kunt annuleren hangt af van de algemene voorwaarden die bij de koop van toepassing zijn. Afaik moet men het product binnen 30 dagen leveren en kun je pas na het verstrijken van die termijn stappen ondernemen. De wet koop op afstand is ook nog eens van toepassing, maar die regelt alleen dat je het product kunt retourneren, niet annuleren.

Kortom, de beste manier is even contact opnemen met die website en het probleem onderling oplossen.

• aap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-01 17:33

aap

Opbellen en het voor leggen en subtiel aangeven dat je het toch zal gaan retourneren onder de wet koop op afstand zorgt er meestal wel voor dat je kunt annuleren.