Toon posts:

Sitecom draadloos probleem.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een beetje gezocht op het forum maar ik kan het niet vinden.
Ik heb een router die ik tehuur (Speedtouch) hebt bij mijn provider dus ik kan niet veel veranderingen aandoen (portforward en kleine tooltjes zitten er wel in) maar dan heb ik voor mijn laptop een draadloze router (Sitecom). Dan zit ik met een probleem en dat is, wanneer ik een kabel aansluit van mijn Speedtouch router naar mijn Sitecom router dan kan ik niet inloggen via de Sitecom, dus nu weet ik niet wat ik kan doen?

Weet iemand misschien wat ik kan doen, het gaat nu niet zo zeer om het vinden mijn router maar dat ik kan inloggen en gebruik er van kan maken.

:)

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

je zult toch echt wel wat meer informatie moeten geven. Waarom wil je trouwens de Sitecom gebruiken? Als het om draadloos gaat, degradeer die gewoon tot switch/accesspoint door de DHCP server uit te schakelen, IP-adres uit de Speedtouch DHCP reeks te geven, en dan de kabel in een LAN poort te stoppen.

Dit is echt heel erg basaal en staat al vaak uitgelegd op het forum. Gebruik de zoekfunctie en ga aan de slag :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
Kun je me dan even een makkelijke topic geven want ik vind niets?
Want hoe ik dit kan veranderen ik zou het mijn god niet weten.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2010 00:28 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zondag 05 september 2010 @ 00:28:
Kun je me dan even een makkelijke topic geven want ik vind niets?
Want hoe ik dit kan veranderen ik zou het mijn god niet weten.
Kom op zeg, een beetje eigen inzet mag wel. Binnen 4 minuten al zeggen dat je niets kan vinden? Als ik "router access point lan-poort" in de zoekfunctie gooi krijg ik al 64 topics.

Verder staat er precies wat je moet doen in mijn post. Het is de bedoeling hier dat je zelf dingen probeert, aan het handje houden doet men hier niet ;) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
gambieter schreef op zondag 05 september 2010 @ 00:32:
[...]

Kom op zeg, een beetje eigen inzet mag wel. Binnen 4 minuten al zeggen dat je niets kan vinden? Als ik "router access point lan-poort" in de zoekfunctie gooi krijg ik al 64 topics.

Verder staat er precies wat je moet doen in mijn post. Het is de bedoeling hier dat je zelf dingen probeert, aan het handje houden doet men hier niet ;) .
Haha daar heb je een groot gelijk in, maar ben er namelijk al heel de dag mee bezig en ik word een beetje gek als het me niet lukt maar ik ga zeker even kijken wat je nu eigenlijk ermee bedoelt.

Thanx :)

Ik weet nu wat ik kan doen maar ik heb een speedtouch router die huur ik bij mijn provider Online.
Wanneer ik in mijn router komt kan ik niets doen dan alleen portforward maar geen DHCP veranderingen e.d.
Wat kan ik hier aan doen?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2010 00:48 . Reden: Smilie-edit! T_T" ]