Verwijderd

Topicstarter
hallo ik wil mijn huidige acer m5201 8gm amd x4 620 een beetje upgraden en een nieuwe kast er om heen doen,

ik heb een Acer RS780HVF moederbord maar kan ik daar nog meerderen fans op aansluiten?
en kan ik eventueel nog wat leds enz er op aan sluiten

em welke kast raden jullie aan en voeding?

[ Voor 180% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2010 23:20 ]

• ErgoStijn
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14:39
een fan heeft normaal een molex ingang, en uitgang. dus kun je er tussenplaatsen. dusja, het zal wel gaan. als je het RPM wilt uitlezen, tja ga op zoek naar 3 pins connectoren. Ik heb geen glazen bol, en googlen kun je anders ook prima zelf. beetje weinig inzet getoont..

Verwijderd

Weinig inzet? Wat dacht je van totaal geen enkele inzet?

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-11-2025

crizyz

ne.t.weaker

Klinkt allemaal erg persoonlijk, je wil niet zozeer de "werkende" computer onderdelen upgraden, als wel hoe het er uit ziet (ledjes, case-fans, case). Ik denk dat op dit gebied nog meer dan normaal geld dat dat iets is wat je zelf moet bekijken (dat is namelijk nog meer afhankelijk van je persoonlijke voorkeuren als met welke processor je bijvoorbeeld zou kunnen upgraden).

Gewoon zelf eens in de http://tweakers.net/pricewatch/ kijken dus.
Als je zelf de kasten wil bekijken, misschien een idee om eens bij een computerwinkel te gaan kijken.

Verwijderd

Wat is een beetje upgraden; wat bedoel je ermee?

Kast is heel persoonlijk, maar het eerste waar je naar moet kijken is toch echt hoe groot de kast moet zijn en welk formaat moederbord erin moet passen, hoeveel ruimte voor harddisks en cd-dvd-bluray spelers. Een merk wat ik wel kan aanraden is Antec, maar een ander zou dit bijvoorbeeld nooit doen.

Voor de voeding is het van belang dat het kunt wat je wilt. hiervoor is een mooie topic gemaakt over voedingen. Zoek even op het forum en je komt het vanzelf tegen. Overigens snap ik niet waarom je een nieuwe voeding wilt, want je geeft geen problemen aan en daarnaast geef je niet aan dat je een andere grafische kaart of processor erin wilt hebben.

De fan kwestie is hiervoor al beantwoord.

Zoals je weet zijn het wat vage antwoorden. De reden hiervoor zou je bij jezelf moeten zoeken, aangezien je niet duidelijk bent wat je wilt en de vragen zijn zeer vaag. Als laatste wil ik je meegeven dat dit een merk-pc is, die je als het goed is zo als systeem gekocht hebt. Deze systemen willen vaak niet meewerken aan upgrades.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb besloten om alleen een nieuwe kast er om heen te doen maar kan ik dit moederbord voeding enz. in een midi / mini tower kwijt een big lijkt me allemaal weer TE groot,

En is er de mogelijk heid om er fans/ ledstrips/ grotere koeling op cpu te doen met deze voeding?

Verwijderd

Dat is dus iets wat je ZELF uit dient te zoeken. Je geeft praktisch geen specificaties, maar verwacht wel dat wij hier met antwoorden komen. Een onmogelijke zaak dus, tenzij iemand een glazen bol heeft. Lijkt het nou zo dat je te lui bent om uit je ogen te kijken of doe je net alsof, want als het alsof is, is het wel een verdomd goede imitatie.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:45

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wat hebben kast, fans en voeding in vredesnaam met Processors, moederborden en geheugen te maken :?

Los daarvan, zoals meerdere mensen al aangeven, het is hier op GoT geen helpdesk waar je zonder eigen inzet een vraag kunt dumpen en verwachten dat wij een antwoord op een dienblaadje aanleveren :o

We verwachten dat je zelf op zoek gaat naar relevante info. Kom je er niet uit? Dat is niet erg, maar geef dan duidelijk aan waar je gezocht hebt, op welke zoektermen, wat je vond (incl links ernaar!) en wat dan exact onduidelijk is.

Aangezien die inzet hier ontbreekt gaat dit topic dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.