Dag iedereen,
Ik probeer een website te maken die op Joomla draait. De installatie van Joomla verliep zonder enig probleem en de website werkt dus. Het probleem ligt hem bij het installeren van de template. Ik probeerde verschillende templates te installeren, en deze lukten, maar diegene die ik echt wil hebben geeft problemen. De template is hier te vinden.
Wanneer ik bij de installatie van Joomla kies om "Sample data" mee te installeren krijg ik bij het bezoeken van de website de volgende fout:
Wanneer ik deze optie niet gebruik en dus met een lege website begin ziet het resultaat er als volgt uit:

Hieruit kunnen we de volgende fouten afleiden:
De templates installeerde ik altijd op dezelfde manier:
Configuratiepaneel --> extentions --> Install / Uninstall --> Upload package-file. Hier heb ik het zip-bestand ge-upload van de template.
Ik probeer een website te maken die op Joomla draait. De installatie van Joomla verliep zonder enig probleem en de website werkt dus. Het probleem ligt hem bij het installeren van de template. Ik probeerde verschillende templates te installeren, en deze lukten, maar diegene die ik echt wil hebben geeft problemen. De template is hier te vinden.
Wanneer ik bij de installatie van Joomla kies om "Sample data" mee te installeren krijg ik bij het bezoeken van de website de volgende fout:
Parse error: parse error in C:\wamp\www\templates\bj_venus\html\com_content\frontpage\default_item.php on line 158
Wanneer ik deze optie niet gebruik en dus met een lege website begin ziet het resultaat er als volgt uit:
Hieruit kunnen we de volgende fouten afleiden:
Notice: Use of undefined constant _ISO - assumed '_ISO' in C:\wamp\www\templates\bj_venus\index.php on line 20
Deprecated: Function split() is deprecated in C:\wamp\www\templates\bj_venus\index.php on line 20
Notice: Undefined variable: header in C:\wamp\www\templates\bj_venus\index.php on line 98
Notice: Undefined variable: toolbar in C:\wamp\www\templates\bj_venus\index.php on line 1
Notice: Undefined variable: advert1 in C:\wamp\www\templates\bj_venus\index.php on line 131
Notice: Undefined variable: headline in C:\wamp\www\templates\bj_venus\index.php on line 138
Notice: Undefined variable: top in C:\wamp\www\templates\bj_venus\index.php on line 152
Notice: Undefined variable: right in C:\wamp\www\templates\bj_venus\index.php on line 173
Notice: Undefined variable: banner in C:\wamp\www\templates\bj_venus\index.php on line 166
De templates installeerde ik altijd op dezelfde manier:
Configuratiepaneel --> extentions --> Install / Uninstall --> Upload package-file. Hier heb ik het zip-bestand ge-upload van de template.