John
Hallo Jan,jdbeste1 schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 19:33:
Hallo. ik ebn op zoek naar een nieuwe pc met waterkoeling.Ik wil dit gewoon puur voor de fun en voor de hobby.Wie weet waar ik een compleet systeem kan kopen of moet dit speciaal gebouwd worden?
Mvg Jan
Je had opzich wel iets meer research naar dit onderwerp kunnen doen maar ik ben de vervelendste niet.
www.highflow.nl is een perfecte shop om je waterkoeling benodigheden vandaan te halen. Daar is ook een forum als je hulp nodig hebt met het samenstellen.
Mag ik vragen waarom je graag waterkoeling wilt?
Groeten,
Remco
Macbook Pro 15"
Jdebeste1,
Allereerst raad ik je aan om je meer te verdiepen in watercooling. Waarom? Je hebt het in allerlei soorten en maten voor verschillende. Zo brengt een Dacia net zoals een Rolls-Royce je van A naar B maar is die Dacia veel goedkoper. Aan de andere kant: de Rolls-Royce is veel comfortabeler.
Zo ook met watercooling. Verder raad ik je aan de volgende keer in Cooling te posten
Allereerst raad ik je aan om je meer te verdiepen in watercooling. Waarom? Je hebt het in allerlei soorten en maten voor verschillende. Zo brengt een Dacia net zoals een Rolls-Royce je van A naar B maar is die Dacia veel goedkoper. Aan de andere kant: de Rolls-Royce is veel comfortabeler.
Zo ook met watercooling. Verder raad ik je aan de volgende keer in Cooling te posten
Dit topic is gesloten.
![]()