[Macbook Pro] Klep kromgetrokken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-01-2024
Sinds vorige week is spontaan mijn scherm krom getrokken, dit zonder dat er iets met mijn laptop gebeurt is.

Hij was wel vrij warm. Ik pak hem nooit bij het scherm op.
Ik ben heel erg zuinig op mijn laptop, zelfs geen krasjes, nu ineens dit. Erg raar.
Garantie is net een maand verlopen.

Hij is van late 2009

Macbook Pro 15 inch.

Hieronder de foto's:

Afbeeldingslocatie: http://www3.picturepush.com/photo/a/4125336/640/4125336.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www4.picturepush.com/photo/a/4125342/640/4125342.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www3.picturepush.com/photo/a/4125346/640/4125346.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www2.picturepush.com/photo/a/4125350/640/4125350.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Remko.me op 04-09-2010 19:15 ]

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-09 19:55
Garantie is volgens mij bij wet 2 jaar. Garantie moet je even nazoeken, maar je hebt een verwachte levensduur etc..

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zitten er geen scheurtjes in het scharnier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
Nee geen scheurtjes, alleen krom. Heel raar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07:50
hmm ik heb zelfs sinds kort ook een macbook pro en ik merkte gelijk al dat deze erg warm werd
had gelijk smcfancontrol erop gezet gelijk fans ingesteld zodat hij nu met normaal gebruik 40 graden wordt en eventueel met gamen maar 60 graden wordt.

Veel mensen krijgen problemen omdat hun laptop te warm wordt, heeft natuurlijk ook te maken met de omgeving waar je in zit. als de ruimte standaard al warm is heeft dit ook invloed op je laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Als consument heb je recht op minimaal 2 jaar garantie, en in het 3e jaar meestal enige vorm van coulance (kostendeling bv.) Dit aangezien de verwachte levensduur van dit soort producten 3 jaar is.
Echter als je dit bedrijfsmatig aangeschaft hebt, heb je alleen de fabrieksgarantie, in dit geval dus de garantie van apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gleighton schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 19:59:
Als consument heb je recht op minimaal 2 jaar garantie, en in het 3e jaar meestal enige vorm van coulance (kostendeling bv.) Dit aangezien de verwachte levensduur van dit soort producten 3 jaar is.
Echter als je dit bedrijfsmatig aangeschaft hebt, heb je alleen de fabrieksgarantie, in dit geval dus de garantie van apple.
Ga je aub eerst even inlezen voor je uitspraken doet. Het komt hier continue voorbij en 9 van de 10 keer gaat t fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
Klopt deels wat jullie zeggen, gaat mij nu niet om de garantie maar meer of het probleem bekend is.

Ik heb het namelijk niet eerder voorbij zien komen, gehoord - en of iemand de oorzaak weet, voordat ik naar de reseller ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 07:56
Ik heb het ook, alleen is die bij mij op het scherm gevallen (pas op als je in bed ligt met laptop op schoot en je dreigt in slaap te vallen) en is het op zijn hoogst 1mm uit het lood... Dus ik vind dit wel erg apart :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
Vaag hoor, maar ik heb hem niet laten vallen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
Gleighton schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 19:59:
onzin verhaal!! garantie op een product wordt gegeven omdat de fabrikant vertrouwen in zijn product heeft.
de fabrikant hoeft niet eens garantie te geven. Alleen zullen consumenten het product dan sneller negeren.
die 2 jaar wettelijke garantie is een leuke afspraak die nergens hardgemaakt kan worden.

je moet blij zijn met 1 jaar, en apple geeft je 1 jaar.
dat kun je verlengen via die leuke pakketjes die je kan kopen bij je product voor 100+ euro.
of gewoon vanaf ebay voor 60 euro ;)

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutchzilla schreef op zondag 05 september 2010 @ 14:27:
[...]

onzin verhaal!! garantie op een product wordt gegeven omdat de fabrikant vertrouwen in zijn product heeft.
de fabrikant hoeft niet eens garantie te geven. Alleen zullen consumenten het product dan sneller negeren.
die 2 jaar wettelijke garantie is een leuke afspraak die nergens hardgemaakt kan worden.

je moet blij zijn met 1 jaar, en apple geeft je 1 jaar.
dat kun je verlengen via die leuke pakketjes die je kan kopen bij je product voor 100+ euro.
of gewoon vanaf ebay voor 60 euro ;)
Incorrect. Er zijn bij wet bepalingen voorzien om de consument te beschermen. Zo is er op vele producten een minimale garantieperiode van toepassing. Indien je meer informatie hierover wilt opzoeken: http://statbel.fgov.be/nl...elijke_garantie/index.jsp

Naar alle waarschijnlijkheid is dit zelfs Europees vastgelegd, waardoor er in Nederland ook dergelijke regeling bestaat. Natuurlijk heb je deels gelijk, producenten die adverteren met hun 'extra' garantieperiodes zullen vertrouwen wekken bij de consument. Dit kunnen we dan best interpreteren als een Marketing techniek.
Pagina: 1