Amp voor mijn HD201

Pagina: 1
Acties:
  • 354 views

• johanschr
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-02-2021
Ik ben op zoek naar een goedkope maar vooral degelijke versterker voor mijn Sennheiser HD201.
Ik heb hem een tijdje geleden aan een USB amp van Logitech (ben even de naam kwijt, iemand idee?) gehad die een oud klasgenoot van mij bij zich had, en dat klinkt toch een heel stukje beter en warmer.

Ik zoek iets wat net als de headset een prima geluids/kwaliteits verhouding heeft. Iemand idee?

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:13

FeaR

In GoT we trust

Een hoofdtelefoon van nog geen dertig euro heeft naar mijn inziens echt geen amp nodig. Dan had je dat geld beter in een iets betere hoofdtelefoon kunnen steken dan in een low-budget exemplaar en dan nog een amp er bij...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• johanschr
Daar vraag ik niet om.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-02 20:55

D4NG3R

kiwi

:)

Het heeft gewoon geen nut om voor een headset van 20 euro een Amplifier te halen... Die dingen kosten al 2x zoveel als de headset zelf, en voor dat geld haal je weer betere headsets.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Je vraagt om advies en dat geef ik |:(

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
hier hebt je een link van reviews. Zoek een die naar jouw mening goed is en koop hem.

Ik zou eerder een goeie headset kopen ipv een amp...

• johanschr
Ik vraag simpelweg of iemand enigzins een persoonlijke ervaring heeft met een headphone amp, die qua prijs wel te doen is net als de degelijkheid.
Ik zeg dan nog niet eens dat ik er deze headphone bij wil houden.. ik wil graag van mijn speakers af omdat ik de ruimte niet heb en hier meer baat bij heb, er komt heus wel wat beters binnenkort.

Gaarne nu een antwoord op mijn vraag..

• MrCostanzo
  • Laatst online: 02-02 14:20
Ik vraag simpelweg of iemand enigzins een persoonlijke ervaring heeft met een headphone amp, die qua prijs wel te doen is net als de degelijkheid.

Nee heb ik geen ervaring mee

Zie hierboven

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
johanschr schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 19:50:
Ik zeg dan nog niet eens dat ik er deze headphone bij wil houden.. ik wil graag van mijn speakers af omdat ik de ruimte niet heb en hier meer baat bij heb, er komt heus wel wat beters binnenkort.

En wat heb je zelf al voor onderzoek er naar gedaan? Mensen geven je advies op wat voor informatie jij in je topic start zet. En nu geef je opmerkingen van "daar vraag ik niet om" "nu graag antwoord". Ik heb je al een link gegeven waar in headphone amps reviews te lezen zijn.

• jackhol
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-01 15:22
denk dat je met zulke reacties niet erg veel hulp zult kunnen verwachten verder

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-02 22:05
quote: johanschr
Ik zoek iets [headphone amp] wat net als de headset een prima geluids/kwaliteits verhouding heeft. Iemand idee?
Er is uberhaupt niets wat in dezelfde prijsklasse of prijs/kwaliteitverhouding past als jouw headphone. Daarom is het advies om eerder naar een andere headphone te kijken, aangezien je daarmee een betere geluidskwaliteit zult bereiken. Persoonlijk ben ik erg gecharmeerd van de pricewatch: Sennheiser HD25-1 II (Zwart). Met die headphone heb je namelijk helemaal geen speakerset en/of headphone amp meer nodig en kun je nog jaren vooruit!

offtopic:
Daarnaast vraag je om hulp met betrekking tot prima geluids- en kwaliteitverhouding, daarin wordt een advies aangedragen wat je niet zint. Dat kan natuurlijk, maar probeer dat dan beleefd van de hand te doen en niet zo bot te reageren, anders hoef je natuurlijk helemaal geen hulp meer te verwachten!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Sterker nog: met dit soort opmerkingen en posts hang ik hier een slotje aan.
Ten eerste dus omdat er inderdaad geen eigen inzet is gedaan terwijl dat hier op GoT wel wordt verwacht. Zie daarvoor bijvoorbeeld AUD beleid voor hoe je een "Wat moet ik kopen-topic" overleefbaar maakt.

De tweede reden mag hopelijk duidelijk zijn aan de hand van de reacties die hier reeds gegeven zijn...

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.