De titel zegt het al, ik twijfel tussen deze 2 modellen (ps50c7700 vs le46c750). Op het net merk ik toch dat veel mensen plasma een mooier beeld vinden dan de lcd schermen. En ik game veel dus daar zou plasma ook beter voor zijn. Maar elke keer als ik in de winkel plasma met lcd vergelijk vind ik de lcd tv's wat rustiger ogen en het is wat helderder en feller. Ook het wit is wit. Bij de plasma's is wit gewoon licht grijs. De kleuren op de plasma's zien er gewoon mooi uit als ik alleen naar een plasma tv kijk, vergelijk ik hem met een lcd ernaast, dan zijn de kleuren op de lcd toch iets mooier/feller.
Ik had dus bijna al de keus gemaakt voor de lg50pk950 of ps50c7700 ondanks dat het beeld misschien iets minder is als de lcd/led tv's, maar voor de prijs van deze plasma's kreeg ik geen vergelijkbare lcd/led tv, maar nu zag ik dus de le46c750 die wel in dezelfde prijsklasse is, alleen 10 cm kleiner. Dus nu twijfel ik toch weer. Dus help:P:D
Ik had dus bijna al de keus gemaakt voor de lg50pk950 of ps50c7700 ondanks dat het beeld misschien iets minder is als de lcd/led tv's, maar voor de prijs van deze plasma's kreeg ik geen vergelijkbare lcd/led tv, maar nu zag ik dus de le46c750 die wel in dezelfde prijsklasse is, alleen 10 cm kleiner. Dus nu twijfel ik toch weer. Dus help:P:D