Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2024
hey mensen,

ik had een vraagje.

ik zit te twijfelen over 2 laptops. wil de laptop gebruiken voor studie en voor af en toe een spel te spelen. ook wil ik er wat of downloaden en dergelijke maarja dat kan op alle...

mijn bugdet is 700e max.

1) hp pavilion dv6 3011
http://h10010.www1.hp.com...4354-4150017-4217100.html

2) acer aspire 5741
pricewatch: Acer Aspire 5741-334G32MN

Ik hoor graag jullie reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhaket
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:48
Iene, miene, mutte..... 8)7

Met zo'n beperkte info is het onmogelijk om advies te geven. Als je eens begint met uit te leggen waarom je tot deze twee bent gekomen, misschien dat we dan kunnen helpen om met je mee te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-09 12:41
Wat voor studie doe je?

als het het studie is waarbij je veel virtueel moet werken dan heb je een ander soort laptop nodig dan als je een studie doet in de richting voeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2024
zat een beetje te kijken op verschillende site's en daar zag ik toch deze er wel goed uitkomen en goed beoordeeld worden. Er is zo'n groot aanbod qua laptops dat je soms door de bomen het bos niet meer ziet, dus heb ik deze er gewoon uit gekozen.

het verschil in de acer en de hp zit hem in het werkgeheugen en de grafische kaart... dus als je toch af en toe nog een spelletje wilt spelen leek mij de hp wel meer geschikter. maarja 1gb minder werkgeheugen is natuurlijk best veel.

Verder volg ik een theoretische studie, dus geen extra programma's behalve word etc nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 21:24

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica