Laptop i5 vs i7?

Pagina: 1
Acties:
  • 302 views

• Lipadoza
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-10-2023
Geachte Lezer,

Ik ben van plan een laptop te kopen voor school: Doeleinden: 3dMax- modelling-simple renders-VFX-thinking particles- After Effects etc.

Mijn keuzes:
pricewatch: MSI CX620-226NL ~700
vs
pricewatch: Acer Aspire 7740G-624G50MN - ~1000

Natuurlijk is mijn 2e optie veel krachtiger, maar uiteindelijk zal ik mijn laptop puur gebruiken voor school en set-ups van systemen die ik thuis op mijn workstation kan uitwerken.

Dus mij de vraag...
Is het die extra 300 euro echt waard? Of kan ik deze beter opsparen voor toekomstige aankopen?
Met mijn bijbaan verdien ik ong~200-300 de maand dus het is wel degelijk een dure aankoop voor mij.

Dus To spend? Or not to Spend?

• tankforce
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-12 16:46
Als je van plan om toch een laptop koopt, kan het beste deze kopen pricewatch: Dell Studio 15 (N0055806)
Deze heeft een 15,6 inch beeldscherm, Inter I Core 7 en 6 gig intern geheugen en goedkoper dan jou Acer Aspire!

• Lipadoza
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-10-2023
Het is een goeie laptop maar ik ben van nature tegen de kwaliteit die Dell aanbied en mensen uit mijn vak hebben het merk Acer toch het meest naar voren geduwt. Maar goed de nerd in me nam over is naar Yorcom gefiets kreeg korting op de showmodel omdat deze pre-installed is met nederlands en zit nu blij met een nieuwe laptop op schoot :D

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21-12 23:24
Waarom tegen dell?
Vroeger was het ind zo dat dell minder was maar nu.
Maar je bent al zo snel geweest met kopen

PSN: McMillan0984

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-12 08:04

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica