monitor mod ?? :D

Pagina: 1
Acties:

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-08 09:50
ik ben van plan om de led in mijn philips monitor te vervangen voor een blauwe !
maar is dit wel te doen ?? er zit iig een meerkleuren led in, ivm de standby-mode !

mijn vraag dus of dit te doen is, en of mensen tips hebben ofzo

Verwijderd

de echte die hard modder moet dit kunnen. (ik niet dus) Wel een goed idee trouwens.

Verwijderd

zo het niet doen blauw is FEL hoor.

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
/Off-Topic/
Hee M_G_, heb je die Swiftech al? Ben benieuwd :9
/Off-topic/

Verwijderd

Ik zou het niet doen, volgens mij gebruiken ze daar 2 leds achter elkaar, of hoe krijg je anders bij standby 2 kleuren?

/off topic

Heb trouwens nog ff nagekeken en ik heb op me mobo geen gaten daarvoor. En is nieuw mobo. Dus geen swift voor mij :) Maarja peltier cooled toch beter :)

/off topic

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:17

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Op maandag 12 maart 2001 20:16 schreef iFc-Freaky het volgende:
Ik zou het niet doen, volgens mij gebruiken ze daar 2 leds achter elkaar, of hoe krijg je anders bij standby 2 kleuren?
Twee kleuren LED, is 2 LEDs in 1 plasticje zeg maar...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

bij conrad heb je ledjes die op 5, 7, 12 volt verschillende kleuren zijn, dus het kan ook met 1 ledje!

Verwijderd

zit er niet zo'n led in, die als je de polaristatie omdraait een andere kleur geeft?
als dat wel zo is, is het verstandig om alles gewoon zo te laten, als het nu is... je hebt geen blauw/andere-kleur led's op de markt...

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:20

peeweeherman

energieleverend.nl

Volgens mij heeft een tweekleurenled drie aansluitpinnnetjes. Hierbij is de middelste waarschijnlijk massa en wordt voor de verschillende kleur de andere buitenste aansluiting gebruikt. Heb zoiets ook in mijn dvd zitten. Weet nog niet wat ik er mee aan moet.

Heb zelf ook nagedacht over monitor mod maar dat blauwe lampje is inderdaad erg fel 8-), en zal erg afleiden.

Pas trouwens op met hoogspanning binnenin de monitor, schijnt behoorlijk te kietelen :P.

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Verwijderd

nie doen!!!

2 kleuren leds kunnen andere kleuren krijgen door de + en de - om te draaien, dus bij een gewoon led gaat dat verkeerd

Verwijderd

Gewoon printplaat eruit halen, pas effe op of de beeldbuis ontladen is. Anders krijg je 30 Kv op je koker :P. Maak nie zoveel uit, is toch maar klein amperage. Maar ok, twee-kleuren leds zou kunnen. Als je beeldscherm dat ondersteund. En anders neem je een normaal ledje.
Pagina: 1