Een week geleden via V&A een 226BW gekocht,ben er echt super blij mee dus ik dacht: we kopen er nog een!
Mijn eerste monitor was een A versie, dus er moest nog wel een A bijkomen.
Ik zoeken op marktplaats (op tweakers was er geen) en voor een prijs van 80 euro een aangeschaft
. De verkoper uitgelegd hoe hij moest kijken welke versie het was (niet gezegd dat ik een A had want dan was het zoiezo een A)
Maar gelukkig: het was een A zei hij. Ding vanmiddag binnen gekregen en noch op de sticker, nog in het service menu staat dat het een A is
.
Nu zit ik dus met een kleurverschil, ik heb het met wat kloten redelijk kunnen bijschaven maar het geel van de sticky notes blijft toch opvallend anders..
Ook valt me op dat bij het V&A scherm de brightness op 80 moet en bij de andere op 20 om het vergelijkbaar te houden.
Moet ik dit zien als een soort slijtage ( die van tweakers heeft er wel mee uren opzitten, zowat het dubbele)
en nu eigenlijk de grote vraag:
Is dit nog wel echt op te lossen of moet ik het er maar mee doen
Mijn eerste monitor was een A versie, dus er moest nog wel een A bijkomen.
Ik zoeken op marktplaats (op tweakers was er geen) en voor een prijs van 80 euro een aangeschaft
Maar gelukkig: het was een A zei hij. Ding vanmiddag binnen gekregen en noch op de sticker, nog in het service menu staat dat het een A is
Nu zit ik dus met een kleurverschil, ik heb het met wat kloten redelijk kunnen bijschaven maar het geel van de sticky notes blijft toch opvallend anders..
Ook valt me op dat bij het V&A scherm de brightness op 80 moet en bij de andere op 20 om het vergelijkbaar te houden.
Moet ik dit zien als een soort slijtage ( die van tweakers heeft er wel mee uren opzitten, zowat het dubbele)
en nu eigenlijk de grote vraag:
Is dit nog wel echt op te lossen of moet ik het er maar mee doen
Heel veel lurken, heel weinig posten..