Ik ben op zoek naar een goede MP3 cd speler welke werkt met 8cm cd's. Weet iemand waar ik die kan kopen en wat deze dan ongeveer moeten kosten?
Ehm, wat is het verschil met een gewone mp3-cd speler? Met een gewone kun je ook 8cm cd'tjes spelen hoor
Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Hij bedoelt natuurlijk een MP3spelertje dat ongeveer zo groot is als zo'n 8cm discje...Op Thursday 15 March 2001 21:16 schreef Eymey het volgende:
Ehm, wat is het verschil met een gewone mp3-cd speler? Met een gewone kun je ook 8cm cd'tjes spelen hoor
Dit is er n...:)
Verwijderd
Heb laatst de MpZip gekocht bij : www.easybuy2000.com
Is zo'n 9 bij 10 cm groot...
Je zit dan wel met een 110 V adapter, maar die gebruik ik toch niet.
Gaan mini- penlights in, koop dus de Ni Mh 750 mA AAA cellen, die gaan het langste mee.
16 piek per 2 stuks bij de BCC
Is zo'n 9 bij 10 cm groot...
Je zit dan wel met een 110 V adapter, maar die gebruik ik toch niet.
Gaan mini- penlights in, koop dus de Ni Mh 750 mA AAA cellen, die gaan het langste mee.
16 piek per 2 stuks bij de BCC
En hoe kom je aan 8cm CD-R's? Het lijkt me op zich wel interessant...
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Platinum 8cm cd-r 23min./200Mb per 10-pack 15.85 (18.86)
Da's toch 'krap' 2 piek???
Hmm, interessant... Hoe bevalt dat dingetje wat jij gekocht hebt?
Da's toch 'krap' 2 piek???
Hmm, interessant... Hoe bevalt dat dingetje wat jij gekocht hebt?
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Verwijderd
Bevalt prima, is echter niet zo zuinig met de stroom, nog niet langer dan twee uur aangehad,dat haalt ie wel op accu's.
Opussupplies levert aan particulieren alleen onder rembours...
Heb er toen twintig besteld. dat maakt 't met rembours nog te doen, maar wel ruim twee piek. Geluidskwaliteit is met goede earphones
prima. Bij de meeste mp3 spelers zit goedkope shit, deze waren ook maar zozo, maar dat kan je verwachten, Luister meestal met een dikke Sennheiser of Sony dopjes met volumereg, in het snoertje, die klinken ook prima. Ben best tevreden met 't ding. Alleen zullen de spelers die nog komen nog wel wat compacter worden, deze is toch wel wat groter dan een minidiscspeler en de cd's passen er zeer ruim in....Komt nog wel zo'n 55 piek btw bij als je 'm in Canada besteld.
Werd wel binnen een week geleverd met DHL!
Wat mij betreft een goede koop voor ruim 400 piek!
Opussupplies levert aan particulieren alleen onder rembours...
Heb er toen twintig besteld. dat maakt 't met rembours nog te doen, maar wel ruim twee piek. Geluidskwaliteit is met goede earphones
prima. Bij de meeste mp3 spelers zit goedkope shit, deze waren ook maar zozo, maar dat kan je verwachten, Luister meestal met een dikke Sennheiser of Sony dopjes met volumereg, in het snoertje, die klinken ook prima. Ben best tevreden met 't ding. Alleen zullen de spelers die nog komen nog wel wat compacter worden, deze is toch wel wat groter dan een minidiscspeler en de cd's passen er zeer ruim in....Komt nog wel zo'n 55 piek btw bij als je 'm in Canada besteld.
Werd wel binnen een week geleverd met DHL!
Wat mij betreft een goede koop voor ruim 400 piek!
Verwijderd
Leuk dingetje, zeker icm die 350 meg 8cm cd'rretjes als die ooit mogen uitkomen....
Dan ga ik d'r ook over denken namelijk
Dan ga ik d'r ook over denken namelijk
Pagina: 1