Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a.boogerd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 11:36
Beste mede-tweakers,
Ik ben me aan het oriënteren op de mediaspeler markt voor een andere speler. De spelers waar mijn voorkeur naaruit gaat is 1.Dune BD prime 3.0 en 2.Popcorn Hour C-200. Ben erg ik benieuwd naar de ervaringen van eigenaars van deze. En bij voorkeur over onderstaande situatie.

Op het moment heb ik een Eminemt EM7080. Leuke speler. Alleen zijn er 2 dingen waar ik niet tevreden over ben. Zoals:
  • De next knop op de afstandsbediening werkt niet zodra je muziek aan het afspelen bent. Daarnaast loopt de selectiebalk in het menu niet mee met de huidige track. Dus wil je een volgende nummer afspelen moet de tv aan en moet je ook nog opzoek naar de huidige track die je aan het afspelen bent.
  • Elke avond gaat bij mij de spanning van m'n audio/video ivm minimaliseren van sluipstroom. Zodra de spanning aan gaat. Start de eminemt op ipv de standby of een "previous state". Nu is dit natuurlijk te voorkomen door de schakelaar uit te zeten van de speler. Maar zie het graag anders op de volgende speler.
Hoor graag jullie ervaringen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 21:50

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

a.boogerd

Dit zijn dingen die je prima kunt vinden/vragen in [Mediaplayer] HDi Dune HD Base & BD Prime 3.0 - deel 2 en [Mediaplayer] Popcornhour C-200.

Daarnaast verwachten we enig voorwerk van je, in combinatie met een degelijk startpost. De huidige is wel erg karig.. je dropt de vraag namelijk, zonder vooronderzoek.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Dit topic is gesloten.