Er staan een paar foutjes in het artikel:
nieuws: IFA: AMD Ontario Fusion-apu krijgt tdp van 9W
Dat klopt niet. Allereerst bleek uit de artikelen die ik gister las dat Ontario 1 of 2 Bobcat cores zou krijgen. Llano zal verder geen Bobcat-core krijgen, maar de Stars-core die ook in de Phenom II en Athlon II te vinden is. Llano zou 4 cores moeten krijgen.
. Ik gok dat de Amerikaanse notatie is overgenomen? Voor ons Nederlanders is 9.727Kbps wat logischer 
nieuws: IFA: AMD Ontario Fusion-apu krijgt tdp van 9W
.Op de oorspronkelijke Fusion-processorroadmap stonden eerst alleen nog de Llano- en de Ontario-agu's, voorzien van respectieveiljk twee en vier Bobcat-keren
Dat klopt niet. Allereerst bleek uit de artikelen die ik gister las dat Ontario 1 of 2 Bobcat cores zou krijgen. Llano zal verder geen Bobcat-core krijgen, maar de Stars-core die ook in de Phenom II en Athlon II te vinden is. Llano zou 4 cores moeten krijgen.
9,727Kbps is heel weinig voor een video, ik wil niet eens muziek op die lage bitrateOok werd een 1080/24p-filmpje, met een bitrate van 9,727Kbps, getoond waarbij door het filmpje geskipt werd zonder dat er vertraging optrad.
enOp de oorspronkelijke Fusion-processorroadmap stonden eerst alleen nog de Llano- en de Ontario-agu's
Dit moet volgens mij gewoon apu zijn, of mis ik wat?De eerste producten op basis van de Ontario-agu worden waarschijnlijk begin 2011 aangekondigd
[ Voor 15% gewijzigd door GENETX op 04-09-2010 12:10 ]