Hallo mede tweakers.
Ik ga aankomende week een nieuwe samengestelde pc kopen en ik wilde graag wat kennis vergaren wat de beste aircooling zou zijn.
Onderdelen die erin komen.
CPU:1055T
CPU Cooler:Scythe Mugen 2 Rev. B.
GPU:9800gt + later nog een hd6xxx series erbij
CASE:NZXT M59
De Nzxt m59 heeft ruimte voor 1 front fan (120mm) en 2 top fans (120/140mm).
Doel: is zoon best mogenlijke airflow voor mijn case creëren aangezien ik redelijk wil overclocken en alles zo koel mogenlijk wil hebben. Geluidsproductie binnen de perken houden. Bestellen bij highflow aangezien hier de rest van mijn bestelling ook staat.
Ik heb zelf momenteel 2x 140mm Yate Loon voor de top op het oog (46.9CFM 25dBA)
en 1x Scythe 120mm Gentle Typhoon. ( 50CFM 21 dBA)
Momenteel ben ik het spoor bijster omdat ik zoveel fans heb gezien maar maar niet kan kiezen hoe of wat.
Dus ik vraag jullie inzicht hier over of dit een goede combo is of dat er betere alternative zijn
Alvast hartstikke bedankt.
Ik ga aankomende week een nieuwe samengestelde pc kopen en ik wilde graag wat kennis vergaren wat de beste aircooling zou zijn.
Onderdelen die erin komen.
CPU:1055T
CPU Cooler:Scythe Mugen 2 Rev. B.
GPU:9800gt + later nog een hd6xxx series erbij
CASE:NZXT M59
De Nzxt m59 heeft ruimte voor 1 front fan (120mm) en 2 top fans (120/140mm).
Doel: is zoon best mogenlijke airflow voor mijn case creëren aangezien ik redelijk wil overclocken en alles zo koel mogenlijk wil hebben. Geluidsproductie binnen de perken houden. Bestellen bij highflow aangezien hier de rest van mijn bestelling ook staat.
Ik heb zelf momenteel 2x 140mm Yate Loon voor de top op het oog (46.9CFM 25dBA)
en 1x Scythe 120mm Gentle Typhoon. ( 50CFM 21 dBA)
Momenteel ben ik het spoor bijster omdat ik zoveel fans heb gezien maar maar niet kan kiezen hoe of wat.
Dus ik vraag jullie inzicht hier over of dit een goede combo is of dat er betere alternative zijn
Alvast hartstikke bedankt.