Toon posts:

Eén website werkt niet terwijl wel moet werken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tweakers,

Eén specifieke website doet het al een tijdje niet en dat alleen op mijn netwerk. Maakt niet uit of ik het via een Mac computer of een Windows machine probeer, zelfs op de mobiele telefoon via WiFi doet ie 't niet. Het ligt dus niet aan de computer maar aan het netwerk.

Het gekke is dat het paar weken geleden wel gewoon werkte, zonder enige problemen. Op andere netwerken, bijvoorbeeld die van mijn buurman of via 3G van me mobiele telefoon, werkt die wel gewoon. En ik weet zeker dat het ook bij jullie werkt.

Het gaat om de website sarajevo-x.com, de grootste nieuws portal van Bosnië & Herzegovina, daar kan het ook niet aan liggen.

Wij hebben glasvezel (Almere) van KPN. Ik heb hun hierover gebeld en ze zouden ernaar "kijken". Uiteraard was dat niet het geval en vroeg ik of een monteur langs wou komen. Zelfs die wist geen raad. Hij heeft de modem vervangen, alles gereset en nog steeds hetzelfde probleem...

Ik heb tevens even een screenshot gemaakt van de traceroute:
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesdump.nl/upload/2c6e6d77fe849e1ae23fb2613032d35e.png

Als ik een proxy van de internet pluk en gebruik dan doet de website het wel gewoon.
Hebben jullie nog advies? Ik weet het echt niet meer...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2010 21:48 ]

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13:30
Al eens met ethereal (of hoe dat ook heet tegenwoordig) gekeken wat er wel/niet gebeurt?

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-02 21:21

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

ik kan hem hier ook niet bereiken (Tele2)

maar hij is wel up volgens downorjustme.com

http://www.downforeveryoneorjustme.com/sarjevo-x.com

[ Voor 24% gewijzigd door CrankyGamerOG op 03-09-2010 21:51 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• DkF
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:43

DkF

Ik kon hem in eerste instantie niet bereiken via de link in je post...

Via Google op "sarajevo x" komt 'ie als eerste in de lijst, klik, en toen opende hij wel... :/
Daarna ook via de link in je post...

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

hij is erg onstabile hier de ene keer werkt die wel de andere keer niet (net ff een paar keer geprobeert)

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm heel vaag allemaal :s. Er valt dus weinig aan te doen?

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:29

iMars

Full time prutser

Doet het hier momenteel niet...

Na 30+ seconde wachten toch wel...

[ Voor 38% gewijzigd door iMars op 03-09-2010 22:12 ]

Koop hier mijn P1 reader :)

Pagina: 1