Hallo,
Ik heb gisteren bij Mycom een Icidu router gekocht(de 150n).
Maar ik loop tegen een probleem aan...
Ik heb een bestaand netwerk en die moet ik delen met mijn huisgenoot. Nou is dit soms vervelend en ik dacht bij mezelf van "Ik wil gewoon een eigen netwerkje opzetten".
Nou komt mijn internet signaal via een kabel naar mijn switch toe en daaraan zit mijn apparatuur aangesloten.
Dus ik heb die switch vervangen voor de router(gewoon alles op de lang poorten dus niet in de Wan poort gedaan).
Maar het probleem is nu dat ik een maximale snelheid behaal van 50 kb/s dit doet mijn pc voor een paar minuten en vervolgens ligt heel het internet eruit en moet ik het modem recetten.
Hoe moet ik dit oplossen en hoe kan ik dan alles het beste instellen?
Groetjes,
Bram van Gemert.
P.s. Dit is hoe het allemaal is aangesloten:
Modem-->Router van huisgenoot-->Mijn Icidu router
Ik heb gisteren bij Mycom een Icidu router gekocht(de 150n).
Maar ik loop tegen een probleem aan...
Ik heb een bestaand netwerk en die moet ik delen met mijn huisgenoot. Nou is dit soms vervelend en ik dacht bij mezelf van "Ik wil gewoon een eigen netwerkje opzetten".
Nou komt mijn internet signaal via een kabel naar mijn switch toe en daaraan zit mijn apparatuur aangesloten.
Dus ik heb die switch vervangen voor de router(gewoon alles op de lang poorten dus niet in de Wan poort gedaan).
Maar het probleem is nu dat ik een maximale snelheid behaal van 50 kb/s dit doet mijn pc voor een paar minuten en vervolgens ligt heel het internet eruit en moet ik het modem recetten.
Hoe moet ik dit oplossen en hoe kan ik dan alles het beste instellen?
Groetjes,
Bram van Gemert.
P.s. Dit is hoe het allemaal is aangesloten:
Modem-->Router van huisgenoot-->Mijn Icidu router