Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:56

pdavie2311

Live life to the fullest..

Topicstarter
Tweakers groeten elkaar constant.

Ik heb dus ook een P46G20 gekocht welke uitstekend bevalt..Nu wou ik mijn torrents/films die ik op mijn laptop heb staan, streamen op mijn Plasma..Ik kocht dus de Powerline 200 Adapter Kit..Volgens de verkopen was ik hier klaar mee..Het lukt wel om mijn pc te vinden op de Plasma, maar alle video's speelt hij niet af...VOB bestanden al helemaal niet..Nu heb ik Twonky gedownload en nu pakt hij wel de VOB bestanden, maar allemaal apart..Speelt ze niet als 1 film af.....

Totdat ik maandag op IBOOD de Netgear EVA2000 zag voor een prikkie..Speel al je films af op je Plasma etc..Ik weet dat ik een HDMI kabel nog moet kopen, maar dan ben ik er nog niet denk ik? Hoe krijg ik de films op de EVA2000? Een ethernetkabel gaat niet lukken omdat deze vanuit de meterkast door de gang en dan via de trapkast naar mijn Plasma moet...Ik dacht, dubbel USB, dus eentje in de EVA en eentje in mijn laptop..Dan films erop zetten en via HDMI kabel streamen op mijn PLASMA...

Ik ben echt een leek/beginner, maar moet ik nu zo'n dongel kopen om dit te bewerkstelligen? Ik zie even door de bomen het bos niet meer en ik verlang [color=#]zo[/color] erg dat iemand hier mij kan helpen???

Je capslock stond nog aan..

[ Voor 11% gewijzigd door Michael Knight op 04-09-2010 03:08 . Reden: beetje conform beleid aangepast ]

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:38
pdavie2311 schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 19:40:
Ik kocht dus de Powerline 200 Adapter Kit.

[...]

Hoe krijg ik de films op de EVA2000? Een ethernetkabel gaat niet lukken omdat deze vanuit de meterkast door de gang en dan via de trapkast naar mijn Plasma moet.
Sluit het aan via die Powerline adapter?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Nounou niet zo druk.

Waarom ga je apparaten kopen terwijl je niet weet wat ze kunnen? Ik ga toch ook geen startkabels kopen als m'n fiets een lekke band heeft?

Kan de P46G20 video streamen van het netwerk? Welke formaten worden erdoor ondersteund, en is er misschien een firmware-update voor meer formaten? Bekijk de site eens.

En als de EVA2000 geen USB-aansluiting heeft en geen mogelijkheid voor het inbouwen van een harddisk dan zul je er een netwerkkabel naartoe moeten leggen.

Of inderdaad een Powerline-adapter :)

[ Voor 4% gewijzigd door CodeCaster op 03-09-2010 19:44 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Je hebt ene Powerline set, dan kan je dat toch gebruiken voor het netwerk om de films af te spelen? Daar kan je de Netgear met je router mee koppelen en dan de Netgear met HDMI naar je Plasma tv.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
De Netgear EVA2000 krijgt overal slechte reviews mbt het afspelen van diverse Full HD formaten. Ik zou persoonlijk ver weg van dat ding blijven en kijken naar iets anders zoals een WD TV Live of een AC Ryan PlayOn.

Om je EVA aan te sluiten op je plasma, gewoon een HDMI kabel er aan hangen. Je Powerline adapter aan je EVA aansluiten en eventueel een externe harddisk via USB aan je EVA.

[ Voor 29% gewijzigd door redfoxert op 03-09-2010 19:51 ]

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Topicstarter
Soms zie ik gewoon de simpele dingen niet hoor..Maar hem aansluiten via de Powerline zat ik ook aan te denken..Maar dat gaat niet? Er zit dus 1 ethernetaansluiting in de Powerline..Die zit er dus nu in..In de meterkast zit mijn router, daarboven dus de Powerline in het stopcontact..Vervolgens in de meterkast zit de andere adapter van de Powerline en vanuit daar gaat de ethernetkabel naar mijn Plasma..Hoe kan ik dan nu de Netgear hier aan koppelen? Heb geen aansluitingen meer over...Ik heb de nieuwste firmare en streamen via het netwerk lukt mij wel via Twonky, maar niet als 1 geheel..Alle VOB bestanden zie ik los en pakt hij los....

@Redfox,,,Dus de ethernetkabel die nu in mijn Plasma gaat vanuit de Powerline, die moet ik in de EVA drukken, welke vervolgens weer via een HDMI kabel aan mijn Plasma hangt..Dan moet ik dus alleen nog een HDMI kabel kopen en ik ben klaar??

[ Voor 15% gewijzigd door pdavie2311 op 03-09-2010 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:59

Mavamaarten

Omdat het kan!

Koop een simpele netwerk switch, kost 10 euro of minder (op de computerbeurs hier). Heb je gelijk 3 extra ethernet/internetaansluitingen :)

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:54
je moet je Netgear ding (prulding trouwens; speelt geen fullhd he!) aan het netwerk hangen en de TV en Netgear met HDMI verbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Topicstarter
Wat gaan die reacties snel hier zeg..Toppie!! Ik heb vandaag de EVA binnen gekregen, volgens mij kan ik hem nog terugsturen hoor...Dan maar mijn dvd speler naar beneden en weer ouderwets branden..haha...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

als je dan de dvd speler weer naar beneden haalt, kan je vervolgens ook naar de winkel gaan en daar de dvd kopen, deze kan je dan heel simpel in het apparaat stoppen en hij begint met spelen.
Tijdens de spotjes over illegaal downloaden van films, kan je het doosje bewonderen. Daar kan je opzien hoelang de film duurt, en wat voor bonussen erbij zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Topicstarter
lol....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:25

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

pdavie3211,

Dit topic neemt opeens een hele ander wending... 'op die fiets' kun je ook naar de bioscoop gaan en je probleem oplossen.

De mogelijek oplossingen liggen vrij simpel; lees je in in 'netwerkverbindingen via stopcontact', 'de werking van mediaspelers/streamers' en 'aansluiten van kabels'. Verder vrij basic allemaal.

Deze gaat op slot.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.