• Adib
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-03-2022
hoi
elke keer als ik chrome start crasht explorer.exe(bureaublad enzo) na 5min ofzo doet die het gewoon weer
hoe kan ik dit voorkomen?
zou iemand kunne vertelle hoe je bij windows error raport ding komt? weet het niet dus weining info!
greetz adib
PS. als post in verkeerd gedeelte is graag even verplaatsen :D

[ Voor 35% gewijzigd door Adib op 03-09-2010 19:05 ]

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-12 21:19
Een nieuwe explorer.exe kopuh?

Als explorer.exe crasht is er iets goed mis in je systeem. Dat dat gebeurt als je chrome opstart is een aanwijzing waar ongeveer het mis zit. Maar ik denk dat je beter af bent met een verse installatie. Ik neem tenminste aan dat je chrome al opnieuw hebt geprobeerd te installeren?

Wat in ieder geval helpt is in het taakvenster onder processen/alle processen explorer.exe na een krash af te sluiten om vervolgens via bestand / uitvoeren explorer.exe opnieuw op te starten.

Mijn eerste opmerking is aan de hand van je ongelooflijk slechte post. Je geeft geen enkele extra informatie en je lijkt totaal niets zelf te hebben gedaan. Begin bij google. Daarna zou je in ieder geval kunnen vermelden precies welke windowsversie en welke versie van chrome je hebt. En natuurlijk (maar dat is verplicht) zal je ook moeten melden wat je zelf al hebt gedaan.

• Adib
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-03-2022
sorry voor de weinige info ik zou niet kunne weten waar het aan zou kunne liggen
en google helpte niet
ik heb totaal niets gedaan, opgestart met dit probleem....
heb win7 en pc is 2maanden oud
ik had het ook een beetje druk dus ga nu opnieuw installeren
net opnieuw chrome geinstalleerd nog steeds het probleem

[ Voor 23% gewijzigd door Adib op 03-09-2010 19:18 ]