JA.
Elk moederbord kan gebruikt worden om een windows 7 systeem samen te stellen. Echter zal het onder andere ook van de andere componenten liggen of win 7 soepel gaat draaien of niet. Ik neem aan dat bij deze je vraag is beantwoord.
Nu een verzoekje van mijn kant uit. Zou je de volgende keer iets meer informatie willen verschaffen? Zoals je al ziet aan mijn antwoord is er een makkelijk antwoord op jouw vraag. Echter zijn er meerdere factoren die meespelen. Vermeld deze dan ook altijd in je topic start. Wat wil je ermee gaan doen? Wat moet je systeem allemaal kunnen? En zo kan ik nog wel een paar factoren verzinnen die een uitbreding van de vraag kunnen geven.
Zoek ook eens op gebruikerservaringen op het forum. Daar kan je ook zien wat die tweakers vonden van het moederbord. Misschien draait win 7 er perfect op maar heeft het moederbord niet alle aansluitingen die jij er op wil hebben.
pricewatch: MSI K9VGM-V
Je ziet dat het al een verouderd moederbord is. Wellicht is het verstandig om naar een nieuwere versie te gaan kijken.
[
Voor 166% gewijzigd door
muppet99 op 03-09-2010 14:58
]