Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Problemen bij opstarte laptop

Pagina: 1
Acties:

• Stormrider199
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:11
Heey tweakers,

misschien kunnen jullie mij helpen,
ik heb vrij hinderlijk probleem opgelopen op mijn laptop.

steeds als deze langere tijd( ong. een dag) heeft uitgestaan en ik start hem weer op werkt mijn muispad niet(een losse muis werkt wel).
waarna ik dan toch nog inlog zie ik ook dat windows 7 is uitgevoerd in de basic mode. ook kan ik er niet voor kiezen deze terug te veranderden want dan beweerd hij dat het nog in de normaal is uitgevoerd.
als ik de computer dan wil afsluiten is mij ook opgevalle dat ik hem niet in slaapstand of sluimerstand kan zetten.
Waarna ik hem heb afgesloten doormiddel van echt afsluiten en dan opnieuw opstart werkt alles weer naar behoren.

Ik heb wel al geprobeerd windows opnieuw te installeren en de drivers maar dit wilde niet baten.

(ik zat zelf te denken dat het misschien een hardware matig probleem is? maar dan zou herstarten het toch niet mogen oplossen)

Laptop: Asus K50INseries (1 jaar oud heeft nog garantie maar wil hem liever niet opsturen ivm. school)
Windows 7 home Premium.

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-11 16:39
Weet je misschien sinds wanner dit issue zich voordoet? bv sinds de installatie van een bepaald versie driver?

Je geeft aan Basic mode. Bedoel je hiermee de safemode van Windows 7?