There is no sadder sight than a young pessimist.
Niet doen, want je hebt voor 250 euro al een 5850. Binnenkort komt de nieuwe serie inderdaad, dus als je niet perse iets nodig hebt zou ik lekker wachten en dan een 6850 scoren.
5800X3D - X570 Elite - 32Gb 3600C16 - 6700XT - 990PRO 2TB - RM750X
Zie hierboven, in de winkel vindt je die kaartjes voor een lagere prijs. En eind dit jaar november? komt de nieuwe serie uit dacht ik pas gelezen te hebben.
Als je twijfelt heb je hem waarschijnlijk nog niet nodig, dus gewoon wachten en voor dezelfde prijs een betere kopen over 2 maand.
Jeej wat moet hier nou staan. Flickr
hij is wel nodig want de hd4850 die ik nu heb is zo goed als dood.
Geen garantie er meer op. Is zn performance kwijt haalt max 30fps bij de meeste games ten opzichte van 60-80fps+ eerst. word ook aardig heet . Tijdens games artefacts , error , drivers die niet meer werken.
Nee deze heeft zn tijd wel gehad.
Ga denk ik gewoon de hd5850 halen want die HD6850 gaat wel 350+ kosten denk ik.
Khoef niet het nieuwste van het nieuwste je houd de markt tog niet bij en deze kaart is eentje waarmee ik al een stuk vooruit ga en in mijn budget ligt
Geen garantie er meer op. Is zn performance kwijt haalt max 30fps bij de meeste games ten opzichte van 60-80fps+ eerst. word ook aardig heet . Tijdens games artefacts , error , drivers die niet meer werken.
Nee deze heeft zn tijd wel gehad.
Ga denk ik gewoon de hd5850 halen want die HD6850 gaat wel 350+ kosten denk ik.
Khoef niet het nieuwste van het nieuwste je houd de markt tog niet bij en deze kaart is eentje waarmee ik al een stuk vooruit ga en in mijn budget ligt
There is no sadder sight than a young pessimist.
Ik zou het niet doen, haal anders een 5770 om die paar maanden nog games te spelen. Ten opzichte van de 4850 is dat al een verbetering. Ik zeg, gwn 5770 kopen en een half jaar later een hardcore kaart kopen (als dat dan al nodig is).
[ Voor 5% gewijzigd door Marnix72 op 03-09-2010 17:42 ]
Over een maand komt de 67xx serie alwhiplash1990 schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 11:47:
Zie hierboven, in de winkel vindt je die kaartjes voor een lagere prijs. En eind dit jaar november? komt de nieuwe serie uit dacht ik pas gelezen te hebben.
Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP
De vraag is alleen: wanneer is hij leverbaar? Normaal gesproken zit er al een tijdje tussen de eerste reviews en de tijd dat de winkels de kaart kunnen leveren, en we hebben de officiele aankondiging met specs van AMD nog niet eens gehad. Of bedoelde jij soms de officiele aankondiging?StefanvanGelder schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 17:58:
[...]
Over een maand komt de 67xx serie al
Gewoon wachten, ook niet de 67xx serie kopen, want daar komt ook een opvolger voor en dan zou ik die ook niet kopen, want die wordt ook weer snel vervangen!! Kortom, lekker blijven wachten, er komen altijd betere uit!
Kortom, als je nu het geld ervoor wilt uitgeven en jij vindt het dat waard, gewoon doen. Wachten tot betere? be my guest!
Kortom, als je nu het geld ervoor wilt uitgeven en jij vindt het dat waard, gewoon doen. Wachten tot betere? be my guest!
MacBook Air M2 Apple TV 4 64GB HomeKit iPhone 13 Pro Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130
Als je nu wacht is de 5850 zowieso goedkoper als de volgende serie uit is. Dat is het zeker waard. Reken maar.
De kans dat je dan goedkoop 5850 of 70 jes op internet tegenkomt is ook heel groot.
De kans dat je dan goedkoop 5850 of 70 jes op internet tegenkomt is ook heel groot.
Dat is alleen zo wanneer een produkt EOL is en er nog een behoorlijke voorraad is, en dat is in dit geval te betwijfelen. Zowel de 5850 als de 5870 zijn duurder dan bij de introductie, omdat de vraag altijd groot is geweest. Ik denk dat wanneer de productie van beide modellen stopt, het snel is afgelopen met de leverbaarheid, dus dat er van de door jou voorspelde lage prijzen nooit sprake zal zijn.Martjepetatje schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 22:22:
Als je nu wacht is de 5850 zowieso goedkoper als de volgende serie uit is. Dat is het zeker waard. Reken maar.
Pagina: 1