Beste,
Sinds de laatste paar dagen werkt niks meer wat ik aansluit op m'n computer.
De muis, toetsenbord en netwerkkaart werken wel gewoon.
Als ik een usb stick/externe hdd (met eigen voeding) aansluit, wordt ieder proces vertraagd en krijg ik alleen een deuntje te horen. De massaopslag verschijnt niet in explorer. Als ik de usb/hdd weer loskoppen, voert hij alle processen die je hebt aangeklikt direct weer uit. Het ligt niet aan de USB-Apparaten want alles werkt gewoon op iedere andere pc in huis.
Ik heb een MSI P43 Neo moederboard, een Intel Pentium Dual E5200, 4GB Ram @ 800 mhz, en draai Windows 7 64 bit. Het probleem ligt niet bij Windows zelf, want ook bij linux heb ik exact hetzelfde.
Wat heb ik al gedaan/geprobeerd:
- Harde schijf geformatteerd
- Windows/Linux opnieuw geinstalleerd
- BIOS Update uitgevoerd
- BIOS reset gedaan
- Aanvullende drivers gezocht (heeft niet geholpen)
Heeft iemand dit probleem ook, een tip, of dé oplossing?
Alvast bedankt!
Sinds de laatste paar dagen werkt niks meer wat ik aansluit op m'n computer.
De muis, toetsenbord en netwerkkaart werken wel gewoon.
Als ik een usb stick/externe hdd (met eigen voeding) aansluit, wordt ieder proces vertraagd en krijg ik alleen een deuntje te horen. De massaopslag verschijnt niet in explorer. Als ik de usb/hdd weer loskoppen, voert hij alle processen die je hebt aangeklikt direct weer uit. Het ligt niet aan de USB-Apparaten want alles werkt gewoon op iedere andere pc in huis.
Ik heb een MSI P43 Neo moederboard, een Intel Pentium Dual E5200, 4GB Ram @ 800 mhz, en draai Windows 7 64 bit. Het probleem ligt niet bij Windows zelf, want ook bij linux heb ik exact hetzelfde.
Wat heb ik al gedaan/geprobeerd:
- Harde schijf geformatteerd
- Windows/Linux opnieuw geinstalleerd
- BIOS Update uitgevoerd
- BIOS reset gedaan
- Aanvullende drivers gezocht (heeft niet geholpen)
Heeft iemand dit probleem ook, een tip, of dé oplossing?
Alvast bedankt!