• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

Topicstarter
na starcraft II te hebben gespeeld, wil ik graag eens kijken hoe starcraft 1 speelt, en vooral hoe het verhaal zich daar heeft ontwikkelt.

maar er blijken tientallen versies van "starcraft" te zijn, ik kom ghost nova's tegen, archives, uprising, broodwar etc. etc.

nergens kan ik de volgorde vinden waarin het verhaal loopt, of zit hier geen volgorde in?
zoniet een verhaallijn volgorde, dan zou ik graag willen weten in welke volgorde ze zijn uitgekomen.
ik kom er echt niet uit, wikipedia is een grote brij waar ik geen wijs uit word, op blizzard.com kan ik niks vinden, en ook op de rest van het internet (voor zover gezien, natuurlijk ;) ) vind ik niks wat nuttig is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02:04

g0tanks

Moderator CSA
Ghost Nova, Uprising enz. zijn boeken. Voor de game moet je gewoon StarCraft 1 hebben met Brood War (het uitbreidingspakket).

Of bedoelde je dat niet en wil je weten in welke volgorde je het spel moet spelen en de boeken moet lezen? :p

[ Voor 38% gewijzigd door g0tanks op 03-09-2010 00:02 ]

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Onderin bij StarCraft-serie: Wikipedia: StarCraft

Self reflection is the school of wisdom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

Topicstarter
@ g0tanks
lol, boeken :P
daarom vind ik het dus iri dat er bij de blizzard shop alleen een vage beschrijving staat, en niet wat het nou eigenlijk voor product is :D

@ ventrigo
ik zat op de engelse wikipedia, helemaal niet aan de NL versie gedacht, maar zou zoiezo hebben verwacht dat die min of meer hetzelfde was :D

thanks beiden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Als je alleen de games wilt spelen, zijn alleen StarCraft en StarCraft: Broodwar het belangrijkste, dat zijn de games namelijk. Kun je tegenwoordig ook voor een prikkie kopen. :) Geloof 15 euro, voor beiden, bij battle.net.

[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 03-09-2010 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:05
Starcraft + Broodwar heb je nodig. Voila: pricewatch: Starcraft, Battlechest , PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
CptChaos schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 00:49:
Als je alleen de games wilt spelen, zijn alleen StarCraft en StarCraft: Broodwar het belangrijkste, dat zijn de games namelijk. Kun je tegenwoordig ook voor een prikkie kopen. :) Geloof 15 euro, voor beiden, bij battle.net.
Klik.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Is dat voor beiden? De link suggereert alleen Broodwar, de pagina zelf lijkt weer alleen StarCraft (origineel) weer te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
CptChaos schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 01:06:
[...]
Is dat voor beiden? De link suggereert alleen Broodwar, de pagina zelf lijkt weer alleen StarCraft (origineel) weer te geven?
Is beiden, inderdaad ("StarCraft + Broodwar ")
Staat ook in de link, maar er staat een-of-ander nummer tussengevrot :P

[ Voor 12% gewijzigd door anandus op 03-09-2010 01:10 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Gezien het een vraag betreft verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream