Ik zie bij de div. mediaspelers altijd wel indrukwekkende lijsten met alle ondersteunde video formaten, codecs, containers etc, maar hoe zit het met losse ondertitels zoals bijv. .SRT ?? Wordt dat algemeen ondersteund of moet je daar echt op letten bij aanschaf ?
Dat staat er bij de meesten ook wel bij, welke vormen ze ondersteunen.
pricewatch: Popcorn Hour C-200
Daar staat het zelfs bij, welke ondertitels er ondersteund worden. Zelf wel gezocht?
Edit: Sterker nog, het is zelfs een filter in de pricewatch, welke ondertitels ondersteund worden. Je kan dus zo zien welke mediaspelers de door jou gebruikte ondertitels ondersteunen.
pricewatch: Popcorn Hour C-200
Daar staat het zelfs bij, welke ondertitels er ondersteund worden. Zelf wel gezocht?
Edit: Sterker nog, het is zelfs een filter in de pricewatch, welke ondertitels ondersteund worden. Je kan dus zo zien welke mediaspelers de door jou gebruikte ondertitels ondersteunen.
[ Voor 84% gewijzigd door Tsurany op 02-09-2010 22:48 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Pricewatch had ik eerlijk gezegd nog niet bekeken ... had wel ge-Googled maar dat levert bijna alleen hits betr. software mediaplayers + subtitling mogelijkheden op.
Bedankt voor de tip!
Bedankt voor de tip!
[ Voor 6% gewijzigd door Goner op 02-09-2010 22:53 ]
Ik denk eigenlijk niet dat een mediaspeler zich serieus mag noemen als het niet ondersteund wordt.Goner schreef op donderdag 02 september 2010 @ 22:52:
Pricewatch had ik eerlijk gezegd nog niet bekeken ... had wel ge-Googled maar dat levert bijna alleen hits betr. software mediaplayers + subtitling mogelijkheden op.
Bedankt voor de tip!
Het zal moeilijk worden om er 1 te vinden die het niet ondersteund
Dit kun je dus gewoon zelf opzoeken.
Dit topic is gesloten.
![]()