Toon posts:

Sticker op monitor

Pagina: 1
Acties:
  • 988 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik heb recentelijk een Samsung P2270 gekocht maar er zit een sticker langs de zijkant van het scherm. Met allemaal features enzo erop.

Hoe kan ik deze het best verwijderen? Ik vind het er namelijk erg lelijk uitzien.

Alvast bedankt!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:44

NeHoX

Gamer + PV

Even met de föhn erop. Zo haal ik altijd stickers eraf.

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

• uzafun
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-01 13:02
bij de samsung monitoren valt de lijmlaag nog wel mee hoor,
laatst de P2250 gekregen en de sticker er gewoon afgetrokken, de restjes lijm veegde ik zo weg met een doekje.

• Moortn
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:36

Moortn

Hallo

De features stickers zijn meestal makkelijk te verwijderen, alleen de energy star enzo zijn lastig te verwijderen.

Jeej wat moet hier nou staan. Flickr

• Chibi2k
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-02 18:40

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

als je die glossy gevalletjes bedoel , deze zijn simpel te verwijderen zonder gevolgen :)

Radical Birds

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-02 22:53
gewoon los trekken rustig en dan met een doekje of een vochtig doekje na vegen dan is het weg

PSN: McMillan0984

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:08
ik spray er altijd wat wd40 over heen, kan ik meestal gemakkelijk t grootste deel eraf klauwen
restanten doe ik met een schuurspons ( de spons gedeelte, niet de schuur gedeelte xD ) ff erover heen raggen met wat extra wd40

* tip als je wd40 gebruikt, spuit eerst op een klein hoekje achter op de monitor. meestal reageert plastic er totaal niet op.. maar liever het zekere voor het onzekere

[ Voor 27% gewijzigd door osmosis op 03-09-2010 15:54 ]

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:39

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Na wat gepruts kreeg ik m'n nagel er onder en toen kwam de hele stikker zo los zonder lijmresten achter te laten. (P2770HD)

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor alle replies, ik trok de sticker eraf (wel lastig om nagel onder te krijgen) en er bleef zo goed als niets achter.

• Trucker Her
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online

Trucker Her

Someone ate my cookie :(

Zelfde wat CAPSLOCK2000 zegt. Ook gewoon eraf getrokken. Hij zit nu op m'n radio :D

Gestoord word je toch...

• Speeddragon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:35
wd 40 werkt niet op zulke stickers omdat die aan de buitenkant zijn gecoat,

beter pak je btw blanke lampenolie, krijg je op plexiglas en alle plasticen stickers en plakkertjes er zonder gezeik af (als ze niet gecoat zijn_)

Heel veel lurken, heel weinig posten..

Verwijderd

Ik heb die mijne eenvoudig kunnen weghalen (p2470). Maar waarom plakken ze het eigenlijk?

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:39

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Om zoveel mogelijk mensen nog even wat reclame onder de neus te duwen. Ze hopen natuurlijk dat iedereen die stickers laat zitten zodat andere mensen zien wat voor een hip scherm jij hebt.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:08

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica