• laurenssie
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-08-2024
Hallo hallo allemaal,

Ik heb net mijn iPhone 4 opgehaald en ik wil deze op mijn computer synchroniseren. Echter, op de computer waar al mijn muziek etc. op staat wordt mijn iPod niet herkend, op de laptop wel -- maar daar staat nou juist geen muziek op.

Ik heb op zowel de laptop als de 'grote' computer Windows 7 Home Premium.
Ik gebruik de normale bijgeleverde USB kabel.
Ik heb iTunes al geüpdate naar versie 10.

Wat kan ik doen?

Alvast bedankt!

• Freedive
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:42

Freedive

] Ken sent me _

Je zou eens een andere USB poort kunnen proberen (bij voorkeur eentje direct op je moederbord).

En als dat niet helpt itunes opstarten dan je iphone connecten en 30 min wachten.

• laurenssie
Ik heb alle 8 de poorten al geprobeerd. Bij sommige hoor ik wel een geluidje dat iets aangesloten is, maar ik krijg niks van drivers installeren ofzo - iets wat ik wel op de laptop kreeg..

• Luckyluuk
  • Laatst online: 05-06 23:28
Als je je iPhone aansluit, komt er dan ook geen nieuw apparaat te staan bij apparaatbeheer?
Als ik mijn iPhone aansluit verschijnt hij bij apparaatbeheer onder het menu "Universal Serial Bus-controllers" onder de naam: "Apple Mobile Device USB Driver".
Daar kun je dan wijzigingen aanbrengen en ook bijvoorbeeld de drivers verwijderen en dan weer opnieuw installeren.

[ Voor 13% gewijzigd door Luckyluuk op 02-09-2010 20:01 ]

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-06 03:30

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Luckyluuk schreef op donderdag 02 september 2010 @ 20:00:
Als je je iPhone aansluit, komt er dan ook geen nieuw apparaat te staan bij apparaatbeheer?
Als ik mijn iPhone aansluit verschijnt hij bij apparaatbeheer onder het menu "Universal Serial Bus-controllers" onder de naam: "Apple Mobile Device USB Driver".
Daar kun je dan wijzigingen aanbrengen en ook bijvoorbeeld de drivers verwijderen en dan weer opnieuw installeren.
hij zei dat hij juist geen drivers kón installeren, dus wrom kan je dan iets onbestaands opnieuw installeren?
Verder, werken andere USB-apparaten wel op de USB-poorten? Je kan ook proberen via een USB de muziek op je laptop te zetten en dan via laptop naar Iphone...

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• laurenssie
Ik heb nu bij 'Overige Apparaten' de iPhone gevonden. Ik heb toen geklikt op stuurprogramma bijwerken, die werd geïnstalleerd. Nu doet hij het! :)

Bedankt allemaal ;)
Pagina: 1