In nieuws: Apple komt met nieuwe versie Apple TV wordt er in de derde alinea iets verteld over films en series huren bij de iTunes Store, zelfs met een enkele omgerekende euro-prijs. Helaas vertellen jullie er niet bij dat dit in Nederland nog niet kan, misschien wel handig om erbij te zetten, om verwarring te voorkomen? Ik heb gisteren na het downloaden van de nieuwe iTunes een kijkje genomen in de Store, maar helaas nog steeds geen optie voor films en/of series (uitgezonderd vodcasts).
Het lijkt me logisch dat het huren van content samenhangt met de verkrijgbaarheid van het apparaat.Wanneer het apparaat in Nederland verschijnt, is nog niet bekend.
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Zoals ik het lees, gaat het over films huren via iTunes, en dus niet perse via de Apple TV, hoewel het wel voor dat apparaat 'bedacht' is.
Ja je hebt wel een punt:
Misschien van maken: net als in iTunes USA?Het huren van een film in hd-kwaliteit kost net als in iTunes 5 dollar per dag
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]