Ik zit dus echt met een heel vaag probleem. Ik start me computer op, en ga internetten. Werk prima, een google talk gesprekje met webcam me gmail geopend, msn aan. Verder een beetje op internet rondsurfen.
Maar dan ineens gebeurd het, me msn disconnect, en me browser blijft aangeven verbinding maken met host, maar die geeft na een minuut ofzo dat pagina niet bereikbaar is.
- Ik dacht eerst hee me router of internet ligt eruit, maar ik kan internetten op me laptop.
- Toen kwam ik erachter dat me webcam verbinding nog steeds werkte en ik in me gmail nog kon rondsnuffelen.
- Ik de browser weer gestart, maar kan niks openen, google.nl, tweakers.net niks, kan zelfs geen nieuwe pagina openen met gmail, maar wel nog steeds in me openstaande gmail werken.
- Ik heb geprobeerd naar pagina's die ik probeer te openen te pingen, en krijg een hele mooie ping van een aantal milliseconden.
- Ik me computer opnieuw gestart en kan gelijk weer internetten.
Het moge duidelijk zijn dat ik dit een zeer vaag probleem vind.
Ik gebruik windows 7, en om te browsen Chrome en Internet Explorer.
Iemand die hetzelfde probleem en/of een oplossing heeft?
Maar dan ineens gebeurd het, me msn disconnect, en me browser blijft aangeven verbinding maken met host, maar die geeft na een minuut ofzo dat pagina niet bereikbaar is.
- Ik dacht eerst hee me router of internet ligt eruit, maar ik kan internetten op me laptop.
- Toen kwam ik erachter dat me webcam verbinding nog steeds werkte en ik in me gmail nog kon rondsnuffelen.
- Ik de browser weer gestart, maar kan niks openen, google.nl, tweakers.net niks, kan zelfs geen nieuwe pagina openen met gmail, maar wel nog steeds in me openstaande gmail werken.
- Ik heb geprobeerd naar pagina's die ik probeer te openen te pingen, en krijg een hele mooie ping van een aantal milliseconden.
- Ik me computer opnieuw gestart en kan gelijk weer internetten.
Het moge duidelijk zijn dat ik dit een zeer vaag probleem vind.
Ik gebruik windows 7, en om te browsen Chrome en Internet Explorer.
Iemand die hetzelfde probleem en/of een oplossing heeft?